پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین سیار

درخواست اینترنتی بنزین سیار هم آمد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : بی شک عضر امروز دوره فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی است وهر روز خدمت جدیدی مانند پمپ بنزین اینترنتی سیار به بشریت ارائه می شود. با گسترش و همه گیر شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند بسیاری از نرم افزارها واپلیکیشن ها بوجود آمدند […]

امیر
یکشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

بی شک عضر امروز دوره فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی است وهر روز خدمت جدیدی مانند پمپ بنزین اینترنتی سیار به بشریت ارائه می شود. با گسترش و همه گیر شدن گوشی های تلفن همراه هوشمند بسیاری از نرم افزارها واپلیکیشن ها بوجود آمدند که خدماتی را ارائه می  دادند.

در برخی از مسائل بهره گیری از این نوع ابزارها به کمک و بهتر شدن و بعضا رفع معضات منجر شده مثلا در ایران امروزه استفاده از تاکسی های اینترنتی که نمونه و برند معروف آن در کشور” اسنپ” است متداول شده و بسیاری از مردم نیز از این خدمت رضایت دارند.
بهره مندی از ابزارهای اینترنتی و الکترونیکی موجب شده تا در بخش های مختلف استارت آپ ها و اپلیکیشن ها پابه عرصه بگذارند و در همین راستا شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اقدام به سوخت رسانی از طریق پمپ بنزین های سیار کرده است.
نحوه خدمت رسانی این پمپ بنزین ها این گونه است که اگر فردی در خیابان بنزین تمام کرد می تواند از طریق اپلیکیشنی که در تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده اقدام به درخواست بنزین کند و پس از طی مراحل سوخت گیری کند.

سیدمحمدرضا موسوی خواه مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار جوان خودرو در خصوص این طرح گفت: استفاده از ابزارهای جدید از جمله مقولاتی است که باید برای بهتر شدن ارائه خدمات از آنها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه تجربه استفاده از اپلیکیشن ها در حمل و نقل و سایر حوزه ها با استقبال مواجه بوده گفت: این نوع سوخت رسانی هم می تواند خدمت نوینی باشد و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد و نگرانی از به اتمام رسیدن سوخت حین رانندگی را کاهش می دهد.
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی همچنین بیان کرد: این طرح توسط یک شرکت دانش بنیان بخش خصوصی مطرح شد که با حمایت و همکاری شرکت پالایش و پخش به صورت پایلوت در تهران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورت استقبال مردم در شهرهای دیگر کشور نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی در پایان ابزار امیدواری کرد که ارائه خدمات نوین بتواند موجب رضایت مندی مردم شود.

خلیلی مجری طرح پمپ بنزین سیار در گفتگو با خبرنگار جوان خودرو گفت: از طریق یک نرم افزار مردم می توانند در خواست سوخت کنند و این نرم افزار قابلیت نصب در گوشی‌های تلفن اندروید، ios و ویندوز را داراست می تواند به افراد در راه مانده در امر توزیع سوخت کمک کند

وی افزود: این اپلیکیشن دارای دو نرم افزار برای کاربر و سوخت‌رسان است؛ در صورتی که کاربر درخواست خود را از طریق اینترنت اعلام کند، نزدیکترین ماشین سوخت‌رسان می‌تواند به آن پاسخ دهد و پس از این‌که قیمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نیز می تواند دکمه تایید یا انصراف را انتخاب کند.
خلیلی تاکید کرد: قیمت بنزین معمولی و سوپر به ترتیب لیتری ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ تومان است و تنها هزینه حمل و نقل به آن افزوده می‌شود.

مجری طرح پمپ بنزین سیار اظهار داشت: این طرح هم اکنون آماده شده و مورد تایید اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) وزارت نفت است، اما برای راه اندازی به صورت پایلوت در شهر تهران به یک ماه زمان نیاز دارد.
وی در پایان بیان کرد: هم اکنون 50 دستگاه پمپ ینزین سیار ساخته شده که  دارای مخزن هایی با گنجایش 400 لیتر هستند و در صورت اجرایی شدن این طرح کمک شایانی به نحوه سوخت رسانی در کشور خواهد شد.

زمان تعویض فیلتر بنزین خودرو

واردات بنزین به میزان 15 میلیون لیتر روزانه به کشور

برای هر خودرو از بنزین با چه اکتانی استفاده کنیم؟

بالا بردن کمیت گریبان گیر کیفیت بنزین

مصرف بنزین رکورد زد

پای خودروهای بنزینی از چین بریده می شود

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی