پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیر عامل سایپا یدک

افزایش رضایت مشتریان مرهون تلاش مدیران وکارکنان نمایندگی‌ها

افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در کمتر از یک سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگی‌های سایپا است که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی در جمع نمایندگی‌های استان هرمزگان گفت: در حال حاضر به 10 […]

امیر
یکشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۶

افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در کمتر از یک سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگی‌های سایپا است که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی در جمع نمایندگی‌های استان هرمزگان گفت: در حال حاضر به 10 برند و 31 مدل خودرو، خدمت ارائه می‌شود که در نوع خود آماری بی بدیل است و در واقع هیچ شرکت خدمات پس از فروشی در کشور فعالیتی به این گستردگی ندارد. همچنین تاکنون به صورت میانگین، روزانه 9،000 مشتری از شبکه خدمات پس از فروش خدمات دریافت می کند که با توجه به این طیف گسترده خودروها و تنوع مشتریان، بدون همکاری و فرصت آفرینی نمایندگان و شبکه خدمات پس از فروش این افزایش رتبه رضایتمندی مشتریان امکان پذیر نبوده است.
علیشاهی با اشاره به افزایش رضایت مشتریان از شبکه نمایندگی در شش ماه اول سال 96، گفت: این افزایش رضایت با توجه به توانمندی های بالقوه ای که در نمایندگی های سایپا وجود دارد کافی نیست چرا که سطح انتظارات به حق مشتریان صنعت خودرو بیش از پیش افزایش یافته است؛ لذا می بایست تلاش مضاعفی از سوی ستاد و شبکه انجام شود.
مدیرعامل سایپا یدک افزود: با حمایت های مدیرعامل محترم گروه سایپا تعامل خوب و مثبتی بین مجموعه سایپا و نمایندگی‌ها برقرار شده است. به این ترتیب تعامل با مشتریان تعیین کننده است و ما بر همین مبنا برنامه‌های خدمات پس از فروش را تدوین می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: وضعیت نمایندگی ها براساس رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در چهار گروه دسته بندی شده است که در مدت باقی مانده تا پایان سال 96 قطعاً رتبه 4 در بین شبکه نمایندگی های سایپا نخواهیم داشت چرا که با تدوین و اجرای اقدامات اصلاحی توسط شبکه و حمایت‌های ستاد، این نمایندگی ها ارتقاء خواهند یافت.
مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به لزوم رفتار کریمانه با مشتریان در نمایندگی‌ها، افزود: این موضوع باید جزء وظایف اصلی نمایندگی ها قرار گیرد و مواردی چون مدت زمان پذیرش مشتری، رفتار و برخورد کارکنان تعمیرگاه، نحوه نوبت دهی، توضیحات ارائه شده در زمان ترخیص خودرو و جاری سازی رفتار کریمانه در جهت رضایت مندی بیشتر مشتریان در دستور کار نمایندگی ها قرار گیرد و این اقدامات باعث ارتقاء جایگاه گروه سایپا نزد مشتریان خواهد شد.

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رشد 20.6 درصدی تولید گروه سایپا

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

توسعه خدمات پس از فروش سایپا برای افزایش رضایت مشتریان

برگزاری دومین المپیاد پذیرش کارشاسان توسط سایپا یدک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی