پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل سایپا یدک

دگردیسی نیازمند حرکت در مسیر تعالی

مدیرعامل سایپایدک در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور می‌کنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است. به گزارش پایگه خبری جوان خودرو، به نقل از  سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی در این نشست ضمن خیرمقدم به […]

امیر
چهارشنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۶

مدیرعامل سایپایدک در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور می‌کنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است.

به گزارش پایگه خبری جوان خودرو، به نقل از  سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی در این نشست ضمن خیرمقدم به ارزیابان، گفت: ارزیابان سفیران و پیک‌های ارزیابی هستند تا واقعیت‌ها را به سازمان نشان دهند.

وی افزود: ارزیابی مانند آیینه‌ای است که بر اثر نتایج آن، در سازمان حقیقت خود را ببینیم.

مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: با وجود تمام گرفتاری‌ها و محدودیت‌ها سعی کردیم حرکات پراکنده نداشته باشیم و در قالب مدل؛ فعالیت‌هایمان را سازماندهی کنیم. اینجانب به عنوان مدیر ارشد شخصا در مراحل حساس این فرآیند به ویژه در تهیه اسناد راهبردی بالادستی حضور پیدا کردم.

وی یادآور شد: فارغ از اینکه نتیجه ارزیابی چیست؟ می‌خواهیم به تفسیر درستی از سازمان برسیم و اولویت‌های خودمان را بر پایه آن تنظیم کنیم.

علیشاهی افزود: حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی فرصتی برای نگاه به سازمان از بیرون است؛ چراکه سایپایدک یک سازمان یاد گیرنده است. لذا باید در ارزیابی‌های متعددی که در طول سال انجام می‌شود ضمن انجام اقدامات مراقبتی، فرصت‌ها را دریابیم تا به تعالی سازمانی برسیم.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: در ارزیابی‌ها، عملکرد سازمان به چالش کشیده می‌شود، به همین دلیل باید پس از پایان ارزیابی، بتوانیم تجربیات خوبی کسب کنیم تا در برنامه‌ریزی‌ها و تدوین شاخص‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی سایپایدک را یک سازمان پویا و رو به رشد توصیف کرد و گفت: این سازمان همواره نسبت به اخذ استانداردها همت گماشته است چراکه مجموعه کارکنان ما بر این باور هستند که باید در ارائه خدمات با کیفیت همواره در اولویت باشند.

علیشاهی در پایان با تبریک افزایش رتبه رضایتمندی مشتریان سایپا در ارزیابی  ISQI، این موفقیت را مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه سایپا، تلاش مدیران، کارکنان و همت شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: دو عامل نیروی انسانی متخصص و شبکه توانمند، زمینه رشد و حرکت به سوی تعالی را فراهم می‌کند و سایپایدک با برخورداری از این دو عامل، موفق به افزایش رتبه رضایت مشتریان شده است.

بازدید سایپا از پایگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رشد 20.6 درصدی تولید گروه سایپا

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی