پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات رسانی سایپا به زائران حسینی

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

مدیرعامل امدادخودرو سایپا در ادامه بازدید از پایگاه های ثابت و سیار امداد خودرو سایپا، بر خدمات رسانی به تمامی مسافران کربلای معلی تاکید کرد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی گفت: به منظور آرامش خاطر دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا، […]

امیر
شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

مدیرعامل امدادخودرو سایپا در ادامه بازدید از پایگاه های ثابت و سیار امداد خودرو سایپا، بر خدمات رسانی به تمامی مسافران کربلای معلی تاکید کرد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ بهزاد پناهی گفت: به منظور آرامش خاطر دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا، خدمات امدادی به مسافران کربلا معلی از تاریخ 10 الی 23 آبان ماه به صورت رایگان اجرا خواهد شد و ناوگان امدادی در آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در سراسر ایران هستند.

پناهی که در بازدید از پایگاه ها و نمایندگی های شبانه روزی گروه سایپا در مرزهای غربی سخن می گفت، تاکید کرد: طرح خدمات و امداد اربعین بسیار اهمیت دارد و شرکت امداد خودرو سایپا، امداد گران، نمایندگی های کشیک ثابت و سیار و انجمن های صنفی مجاز سایپا به خوبی به وظایف خود عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی در بازگشت به تمامی مسافران کربلا خواهند داشت.
مدیرعامل امدادخودرو سایپا با ابراز رضایت از ارائه خدمات امدادی به مسافران اربعین حسینی، رضایت و خشنودی مسافران کربلا را از اهداف اصلی طرح خدمات و امداد اربعین سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی سایپا این هدف محقق شده است.
پناهی در ادامه به زائران توصیه کرد: در بازگشت از کربلای معلی حتما با صبر و حوصله رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه ای داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات و امداد در هر ساعت از شبانه روز با شماره 096550 تماس بگیرند

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

بازدید سایپا از پایگاه های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی