پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوان مگاه موتور به قطعه سازان

فراخوان مگاموتور برای داخلی سازی موتور BM16LB

شرکت مگاموتور با هدف توسعه ساخت داخل قطعات لوازم قوای محرکه و در راستای بهره گیری بیشتر از توانمندی قطعه سازان کشور، متخصصان و مراکز علمی و دانشگاهی، طی فراخوانی از سازندگان داخلی دعوت به همکاری و پیوستن به زنجیره تامین این شرکت برای ساخت و تولید داخل قطعات و لوازم را کرد که بهشرح […]

امیر
یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶

شرکت مگاموتور با هدف توسعه ساخت داخل قطعات لوازم قوای محرکه و در راستای بهره گیری بیشتر از توانمندی قطعه سازان کشور، متخصصان و مراکز علمی و دانشگاهی، طی فراخوانی از سازندگان داخلی دعوت به همکاری و پیوستن به زنجیره تامین این شرکت برای ساخت و تولید داخل قطعات و لوازم را کرد که بهشرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش ایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ شرکت مگاموتور از گروه خودروسازی سایپا با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران به عرضه دستاوردهای این شرکت ( مگاموتور ) و توسعه محصولاتش می پردازد و به دنبال جذب سازندگان توانا و خلاق در عرصه تولید قطعات مورد نیاز، با فراخوانی از سازندگان و قطعه سازان برتر برای ساخت داخل قطعات مورد نیاز موتور BM16LB دعوت به همکاری می کند.

در این نمایشگاه فرم هایی تهیه و در اختیار علاقمندان قرار داده می شود. این فرم ها شامل مشخصات قطعات مورد نیاز و زمینه های همکاری با شرکت های معتبر، توانمندی ها، دانش فنی، درجه (گرید) سازندگان و شرکت های همکار آنها است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 22 الی 25 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا و شرکت مگاموتور در سالن 35 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

سایپا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

وزیر صنعت، معدن و تجارت در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رشد 20.6 درصدی تولید گروه سایپا

تمایل به همکاری مشترک بین سایپا و ولوو تراکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی