پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شبکه نمایندگی فروش با قابلیت جهانی

شبکه نمایندگی فروش و خدمات با قابلیت های جهانی

بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود. این تصمیم سایپا در جهت رقابت در عرصه جهانی و همچنین پیش برد اهداف بلند مدت این گروه خودروسازی می باشد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه […]

امیر
سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

بر مبنای چشم انداز در نظر گرفته شده، شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با قابلیت های جهانی طراحی می شود. این تصمیم سایپا در جهت رقابت در عرصه جهانی و همچنین پیش برد اهداف بلند مدت این گروه خودروسازی می باشد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از سایپا نیوز؛ دکتر احمد کریم پور در همایش آموزشی مدیریت بازاریابی و مهندسی فروش سایپا با بیان این مطلب اظهار کرد: بازاریابی امروز با شکل بازاریابی در گذشته تفاوت های زیادی پیدا کرده است و بر این اساس طراحی روش های فروش نیز باید تغییر کند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های گروه سایپا تولید خودرو در گروه سایپا در سال ۱۴۰۴ به یک میلیون دستگاه در سال خواهد رسید و بر همین مبنا باید روش های فروش و بازاریابی نیز متحول شود.
کریم پور با اشاره به تغییر رفتار مصرف کننده نهایی، ادامه داد: برای تحول در روش های فروش، باید مسوولان فروش خودرو در نمایندگی ها مورد توجه ویژه قرار گیرند و علاوه بر آن، سیاست گذاری ها در گروه سایپا با نمایندگی ها به اشتراک گذاشته شود. بر این اساس انجمن‌های صنفی نقش بارز و موثری ایفا می کنند.
مدیر فروش و امور نمایندگی های گروه سایپا با تاکید بر تقویت شبکه عملیاتی فروش و خدمات پس از فروش، گفت: سایپا زیربنای خوبی برای منطقه ای شدن ایجاد کرده است که با عملیاتی شدن آن،  مشارکت نمایندگی ها در فروش و خدمات پس از فروش افزایش می یابد و به نوعی  بازسازی و انتقال ساختارهای فروش و خدمات به ابر نمایندگی ها انجام خواهد شد.
کریم پور ادامه داد: ما مشاور امین و صدیق نمایندگی ها هستیم و عارضه یابی شبکه و کشف توانمندی ها در حوزه  فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار قرار می گیرد.
وی همچنین افزود: برای تحقق اهداف در نظر گرفته شده، ارزیابی های مستمر دوره ای و نیازسنجی شبکه در حوزه آموزش و منابع انسانی با جدیت انجام خواهد شد و استانداردها در مسیر جهانی شدن به روز رسانی می شود.
کریم پور گفت: ما معماری جدیدی در فروش و خدمات پس از فروش تعریف کرده ایم و در حال طراحی طرحی جدید هستیم که بر اساس آن سازمان  فروش و خدمات پس از فروش با ساختاری چابک، خلاق و نوآور ایجاد خواهد شد.

گزارش تصویری، بازدید مدیر و رئیس هیئت مدیر سایپا از نمایشگاه

سهم بالای سایپا در تولید قطعات ساخت داخل

سایپا در کنار مردم زلزله زده غرب کشور

سایپا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

صادرات موفق خودرو توسط سایپا

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی