پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس توربو شارژ

زمان فروش پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش و ثبت نام دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول من جمله پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مصطفی خان كرمی افزود: مشتریان […]

امیر
سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش و ثبت نام دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول من جمله پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ خبر داد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، مصطفی خان كرمی افزود: مشتریان می توانند جهت ثبت نام این دو محصول از 29 آبان ماه با پیش پرداخت مبلغ 25 میلیون تومان برای دنا پلاس توربوشارژ و 22 میلیون تومان برای پژو پارس ال ایكس اتوماتیك با موعد تحویل های دی،بهمن،اسفند 96 یا اردیبهشت 97 اقدام کنند. در این روش فروش، الباقی مبلغ خودرو، پس از ارسال دعوتنامه و با توجه به موعد تحویل خودرو دریافت خواهد شد.

وی گفت: باتوجه به افزایش روبه رشد سطح انتظار مشتریان محترم،شركت ایران خودرو نسبت به ارائه مدل توربو شارژ خودرو موفق دنا پلاس اقدام کرده است، این خودرو كه دارای طراحی جذاب و مدرن است با بهره گیری از موتور توربوشارژ، پاسخگوی نیاز مشتریان جوان و با انرژی شركت ایران خودرو خواهد بود.از سوی دیگر خودرو موفق و پر تقاضای پژو پارس با موتور tu5 نیز با بهره گیری از گیربكس اتوماتیك راحتی و آسایش بیشتری را برای مشتریان محترم ایران خودرو به ارمغان خواهد آورد.

ایران خودرو با داشتن گسترده ترین شبكه فروش و خدمات پس از فروش در كشور، خود را ملزم به پاسخگویی به نیاز و خواسته های مشتریان می داند كه بدین سبب خودرو دنا پلاس كه خودرویی مدرن و با كیفیت بوده و همچنین خودرو پژو پارس ال ایكس كه بعنوان خودرویی باوقار و ایمن شناخته می شود برای بروز آوری محصولات جدید در دستور كار قرار گرفت، كه با طراحی، تولید و ارائه آن به مشتریان محترم شرکت پاسخی درخورو شان اعتماد مشتریان به نام ایران خودرو و رفع نیاز های آنان خواهدبود.

قرارداد مشترک بین پژو و ایران خودرو

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (ویژه بازنشستگان کشوری)

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (آبان 96)

رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو

قیمت مصوب فروش نقدی محصولات ایران خودرو (آبان 96)

قرارداد جدید بین ایران خودرو و هیوندای برای گیربکس اتوماتیک

نخستين نشست مشترک سازندگان پلتفرم جديد ایران خودرو

فروش نقدی و اقساطی محصولات شاسی بلند ایران خودرو (آبان 96)

فروش فوری محصولات ایران خودرو (آبان 96)

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو (آبان 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی