پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو تسلا

بمب تسلا

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، بمب تسلا بار دیگر مرکز توجه رسانه‎ها قرار گرفت. این خودروساز نوآور و ایده‎پرداز در مراسم رونمایی از تراک الکتریکی خود، با معرفی رودستر جدیدش همه را غافل‎گیر کرد. نسل جدید تسلا رودستر (Tesla Roadster) با عملکردی نفس‎گیر به میدان می‎آید. به گفته الون ماسک (Elon Musk)، این مدل […]

امیر
چهارشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، بمب تسلا بار دیگر مرکز توجه رسانه‎ها قرار گرفت. این خودروساز نوآور و ایده‎پرداز در مراسم رونمایی از تراک الکتریکی خود، با معرفی رودستر جدیدش همه را غافل‎گیر کرد. نسل جدید تسلا رودستر (Tesla Roadster) با عملکردی نفس‎گیر به میدان می‎آید.

تسلا

تسلا

به گفته الون ماسک (Elon Musk)، این مدل در مدت زمان 1.9 ثانیه صفر تا صد کیلومتربرساعت را پشت سر می‎گذارد. بیشنیه سرعت آن نیز 402 کیلومتربرساعت گزارش شده است. این در حالی است که با یک بار شارژ کامل می‎تواند 998 کیلومتر را طی کند.

نمای پشت تسلا

نمای پشت تسلا

از رودستر تسلا نخستین‌بار در سال 2006 رونمایی شد. این مدل سپس، 2 سال بعد عرضه شد. شتاب صفر تا صد کیلومتربرساعت آن 4 ثانیه و بیشنیه سرعت‌اش 393 کیلومتربرساعت بود. با هر شارژ کامل نیز 200 کیلومتربرساعت را پشت سر می‎گذاشت.

به این ترتیب، نسل جدید یک بمب به تمام معنی است. بسته باتری 200 کیلوواتی آن با یک شارژ کامل رانندگان آمریکایی را از لس‎آنجلس به سان‎فرانسیسکو می‎برد و برمی‎گرداند. در این مدل 3 موتور وجود دارند؛ 2 عدد در عقب و یکی در جلو. این زیبای پر زرق‌وبرق هم‌چنین توانایی تولید 10 هزار نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیرو تولیدی موتورها به هر 4 چرخ فرستاده می‎شود.

فرمون تسلا

فرمون تسلا

علاوه بر این 4 نفر در آن جا می‎شوند. البته ماسک در رونمایی تایید کرده که صندلی‎های عقب چندان مناسب افراد درشت‌اندام نیستند. سقف شیشه‎ای نیز در صندوق عقب جمع می‎شود. این نسل در سال 2020 عرضه می‎شود. قیمت پایه آن 200 هزار دلار خواهد بود.

هیوندای به جنگ با تسلا می رود!

فولکس واگن به مصاف تسلا میرود

تحقق کامیونت خودران توسط تسلا

کارمانیا میزبان تسلا S

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

خاورمیانه، هدف بعدی تسلا

شتاب فوق‌العاده تسلا مدل S P100D

تسلا مدل 3 ممکن است به قدرت مدل اس دست یابد

سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری تسلا برای تولید خودرو در چین

تسلا نسخه مقرون به صرفه مدل اس را عرضه خواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی