پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل 3 ممکن است به قدرت مدل اس دست یابد

هنگامی که ایلان ماسک در ماه مارس مدل 3 را معرفی کرد، خبر از پوشش محدوده 344 کیلومتری و رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه ای طی چند ثانیه داده است. ما انتظار داریم این خودروی 35 هزار دلاری با فروش قابل توجهی رو به رو باشد اما گزارشات به موضوع جدیدی اشاره دارند. […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۵

هنگامی که ایلان ماسک در ماه مارس مدل 3 را معرفی کرد، خبر از پوشش محدوده 344 کیلومتری و رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه ای طی چند ثانیه داده است. ما انتظار داریم این خودروی 35 هزار دلاری با فروش قابل توجهی رو به رو باشد اما گزارشات به موضوع جدیدی اشاره دارند.

براساس گزارشات جدید، مدل 3 می تواند به قدرت مدل اس رسیده و قیمت گرانتری پیدا کند. به گزارش Electrek، مدل 3 به طراحی و قطعات جدیدی مجهزست و مهندسان تسلا روی سیستم اینورتر کاملا جدیدی مشغول به کارند که حالت جدیدی در انتقال انرژی از باتری به موتور دارد.

اینورتر مدل 3 قابل قیاس با مدل اس بوده با اینکه مدل 3 یک خودروی کوچکتر و ارزان قیمت ترست. علاوه بر این سیستم اینورتر مدل 3 بیش از 25 درصد دارای قطعات کمتر منحصربفردی بوده که تولید انبوهش را ساده می کند. این خبر خوبی باتوجه به مشکلات مدل ایکس شاسی بلند خواهد بود.

به نظر می رسد تسلا درباره مدل 3 استراتژی خود را تغییر داده و می خواهد قدرتش را افزایش دهد. همانطور که می دانید مدل 3 در هفته های نخست معرفی به پیش فروش 400 هزار دستگاهی رسید که نقطه عطفی برای تسلا به شمار می رفت.

این مدل قرار است در سال 2017 به مشتریان خود تحویل داده شود.

منبع:technobuffalo.com

برچسب‌ها : تسلامدل 3مدل اس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی