پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرداخت کرایه تاکسی با فون پی

نرم افزار فون پی ، چاره ای مناسب برای مشکل پول خرد/آموزش پرداخت آنلاین کرایه تاکسی

با استفاده از نرم افزار « فون پی » یا پرداخت موبایلی می توانید به آسانی مشکل پول خُرد را در پرداخت کرایه تاکسی برای همیشه برطرف کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش گوشی های هوشمند، استفاده از ابزارهای مختلف موبایل  برای سهولت در انجام کارها رواج یافته است. در حال حاضر با وجود […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۶

با استفاده از نرم افزار « فون پی » یا پرداخت موبایلی می توانید به آسانی مشکل پول خُرد را در پرداخت کرایه تاکسی برای همیشه برطرف کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش گوشی های هوشمند، استفاده از ابزارهای مختلف موبایل  برای سهولت در انجام کارها رواج یافته است. در حال حاضر با وجود برنامه های جدید تلفن همراه شما می توانید به راحتی کرایه تاکسی خود را از طریق موبایل پرداخت کنید.

یکی از اپلیکیشن هایی که امکان پرداخت آنلاین کرایه تاکسی را برای شما فراهم می‌کند، فون پی (PhonePay) نام دارد که هم اکنون بیش از 5 هزار تاکسی در تهران به این نرم افزار مجهز شده اند که به زودی تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

پرداخت کرایه تاکسی با فون پی

با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود و اسکن بارکد تاکسی به آسانی قادر به پرداخت آنلاین کرایه تاکسی خواهید بود.

اپلیکیشن PhonePay ( فون پی ) به صورت رایگان برای دو سیستم عامل «اندروید» و «آی او اس» عرضه شده و شامل دو نسخه راننده و مسافر است که می توانید به راحتی با یک جستجو در گوگل آن را به صورت رایگان دریافت کنید .

برنامه «فون پی» امکان دسترسی به لیست تراکنش های انجام شده را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

نحوه‌ کار با « فون‌ پی » بسیار آسان است ، کافی است با نوشتن نام و شماره تلفن همراه خود در این نرم افزار ثبت نام کنید.

بعد از آن  وارد برنامه شده و دکمه پرداخت را بزنید تا مستقیم به صفحه‌ اسکن بارکد وارد شوید.

نرم افزار فون پی

بارکد راننده را اسکن کنید تا نام او قابل مشاهده شود، سپس مبلغ کرایه را وارد و پرداخت را لمس کنید تا در عرض چند ثانیه مبلغ از حساب دیجیتالی شما کسر و به حساب دیجیتال راننده واریز ‌شود.
برای استفاده از « فون پی » و پرداخت کرایه از طریق این نرم افزار، متصل بودن شما به اینترنت ضروری است ، اما راننده نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد.

دقت کنید که واحد کرایه در هنگام پرداخت تومان است لذا بر حسب عادت در استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان، مبلغ را به ریال وارد نکنید.

نرم افزار موبایلی « فون‌ پی » برای عضویت 2 هزار تومان اعتبار هدیه به شما اهدا خواهد کرد ، لذا برای خرید شارژ بیشتر دکمه‌ خرید اعتبار را لمس و پس از مشخص کردن مبلغ دلخواه، مانند یک خرید اینترنتی ساده حساب خود را شارژ کنید.

نرم افزار فون پی (1)

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر لزوم بهره گیری از تکنولوژی های نوین اظهار کرد: با توجه به توسعه و گسترش استفاده از نرم‌افزارهای تلفن همراه در میان مردم، پرداخت کرایه تاکسی‌ها از طریق این نرم‌افزارها مثل نرم افزار « فون پی » یا پرداخت تلفنی، برای مسافران امکان پذیر شده است و به وسیله این ابزار مشکل پول خُرد نیز حل می‎شود.

حضور نماینده روسی در بازار تاکسی های اینترنتی ایران

تاکسی اینترنتی روس ها در ایران به زودی

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته اند

نوسازی تاکسی های تهران با تسهیلات ویژه

کدام رانندگان در اسنپ و تپسی معاف از مالیات هستند؟

سلام تاکسی ، با 110 پریوس هیبریدی وارد ناوگان شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی