پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف_ب ام و_ بانک

تصادف یک BMW و ورود به بانک + عکس

دقایقی پس از نیمه شب یک دستگاه ب ام و در بزرگراه مدرس کنترل خود را از دست داد و وارد یک بانک شد. ساعت 00:34 بامداد با اطلاع رانندگانی که از بزرگراه مدرس نبش خیابان ظفر عبور می کردند. آتش نشانی تهران از بروز یک حادثه مطلع شد و با هماهنگی ستاد فرماندهی این […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۴

دقایقی پس از نیمه شب یک دستگاه ب ام و در بزرگراه مدرس کنترل خود را از دست داد و وارد یک بانک شد.

ساعت 00:34 بامداد با اطلاع رانندگانی که از بزرگراه مدرس نبش خیابان ظفر عبور می کردند. آتش نشانی تهران از بروز یک حادثه مطلع شد و با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 11 و همچنین گروه امداد و نجات 13 به محل اعزام شدند.تصادف_ب ام و_ بانکبنا به گفته حسین محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری بی ام و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس در حال حرکت بود که براثر عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به طور ناگهانی از مسیر اصلی منحرف شد و وارد بانک کنار بزرگراه شد.

تصادف_ب ام و_ بانکوی با اشاره به گرفتار و زخمی شدن راننده در اتاقک خودرو، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، مشغول عملیات شدند و در زمان کوتاهی مرد راننده را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

محمدی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

قیمت بازار آزاد خودرو از کارخانه کمتر شد.

له شدن دو کودک کارتن خواب زیر نیسان

تصادف خواننده گنگام استایل با اتوبوس + تصویر

اگر خودروی آلمانی دارید مراقب جیبتان باشید!

برچسب‌ها : BMWب ام وتصادفحادثه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی