پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا در مسیر تعالی

موفق عمل کردن سایپا در تحقیق و توسعه محصولات

مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: با توجه به تنوع خودروهای تولیدی، گروه خودروسازی سایپا در بخش تحقیق و توسعه موفق عمل کرده است که این بهبود تحقیق و توسعه روی محصولات خود باعث کیفیت محصولات نیز شده است که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری […]

امیر
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: با توجه به تنوع خودروهای تولیدی، گروه خودروسازی سایپا در بخش تحقیق و توسعه موفق عمل کرده است که این بهبود تحقیق و توسعه روی محصولات خود باعث کیفیت محصولات نیز شده است که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ به نقل از سایپانیوز، مجید میری با حضور در غرفه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: تنوع محصولات و عرضه خودروهای جدید در گروه سایپا نشان دهنده این است که بخش تحقیق و‌ توسعه و همچنین تولید خودروهای باکیفیت جدید در سایپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: استقبال از خودروی کوییک محصول جدید سایپا در نمایشگاه خودرو بندرعباس خیلی خوب بوده و به ویژه بانوان و جوانان از این خودرو استقبال خوبی دارند. میری افزود: خودروی کوییک آپشن های زیادی دارد و ضمن اتوماتیک بودن، دارای آپشن های جذاب برای مشتریان است که در سطح قیمتی خود می تواند سهم بازار خوبی را کسب نماید.
مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان تاکید کرد: برای عرضه و فروش خودروی کوییک سایپا شرایطی را فراهم کند که مردم بتوانند به راحتی این خودروی خوب و باکیفیت را خریداری کنند و حتما مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: خودروسازان بزرگ کشورمان ظرفیت اشتغال زایی بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرده اند و لازم است در کنار کمیت همچنان به رقابت نیز توجه جدی داشته باشند تا کیفیت محصولات شان روز به روز افزایش یابد.
میری در خصوص خودروی پراید گفت: مهمترین شاخص محبوبیت پراید در بین مردم، قیمت این خودرو است که با درآمد اغلب مردم سازگاری دارد. مدیر بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان در خصوص سرمایه گذاری در این استان تصریح کرد: استان هرمزگان به جهت موقعیت جغرافیایی زمینه مناسبی در تولید خودرو و قطعات و صادرات آنها دارد و می تواند به یکی از قطب های صنعتی در کشور تبدیل شود و از سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم.

گفتی است سومین نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان به مدت 4 روز از 21 الی 24 آذرماه  سال جاری در نمایشگاه بین المللی بندرعباس از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است.

فروش فوری سراتو آپشنال سایپا با 8 میلیون تخفیف (آذر 96)

سایپا در سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفیت هستند

انتصاب های هوشمندانه جهرودی مدیر عامل سایپا

تخفیف ویژه سایپا برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی

ثبت نام اینترنتی سایپا عادلانه و مورد تایید سازمان بازرسی کل کشور

سایپا صادرکننده نمونه در دو بخش خودرو و قطعات یدکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی