پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل

سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و شهر سازی

مدیر بازاریابی سایپادیزل گفت: این شرکت با نمایش محصولات جدید و متنوع خود، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : بهمن احمدنیا مدیر بازاریابی این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر […]

امیر
یکشنبه - ۲۶ آذر ۱۳۹۶

مدیر بازاریابی سایپادیزل گفت: این شرکت با نمایش محصولات جدید و متنوع خود، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

بهمن احمدنیا مدیر بازاریابی این شرکت در گفتگویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، علاوه بر نمایشکامیون فوق سنگین ولووFH750 که اخیراً بعنوان قوی ترین کامیون ایران رونمایی گردید، با نمایش و معرفی 8 خودروی سنگین دیگر، آخرین دستاوردهای نوین صنعتگران خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

وی افزود: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه و حضور فعالان حوزة حمل و نقل و راهسازی کشور، شرکت سایپادیزل با سبدی متنوع از محصولات و مطابق با نیاز حوزه های مهم زیرساخت کشور،خودروهای خود را در سگمنت و کاربری های مختلف به نمایش خواهد گذارد تا بتواند درخواست های موجود دراین بخش از بازاررا پوشش دهد.

احمدنیا اضافه کرد: این محصولات در بخش کشنده: شامل کامیون های ولوو FH750، ولووFH500‌، ولوو FH460، ولوو FM460 و کاوه KT420می باشند. همچنین در بخش کمپرسی کامیون ولوو FMX، در حوزه باری کامیون های ولوو FM460 و رنو D Wide و کامیونت فوتون نیز بعنوان محصول ردة سبک سایپادیزل، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی سایپادیزل تاکید کرد: با توجه به گردهمایی بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل و نیز عملیات حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در این نمایشگاه، بستر مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده و برقراری ارتباط همکاری میان خودروسازان تجاری و نهادها و سازمان ها مهیا شده است که سایپادیزل با این هدف در رویداد یاد شده حضور خواهد داشت.

گفتنی است، دومین نمایشگاه بین المللیحمل و نقل و راهسازی تهران،همزمان با هفته حمل و نقل و از 26 لغایت 28 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که شرکت سایپادیزل در فضای باز نمایشگاهی، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

موفق عمل کردن سایپا در تحقیق و توسعه محصولات

فروش فوری سراتو آپشنال سایپا با 8 میلیون تخفیف (آذر 96)

سایپا در سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفیت هستند

انتصاب های هوشمندانه جهرودی مدیر عامل سایپا

تخفیف ویژه سایپا برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی

ثبت نام اینترنتی سایپا عادلانه و مورد تایید سازمان بازرسی کل کشور

نامه مدیرعامل سایپا به مدیرعامل ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی