پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل با سبدی کامل از محصولات سبک و سنگین/ پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تا تاریخ ۶ ام دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دایر است. ایران خودرو دیزل به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین و تجاری در ایران، با طیف کاملی از محصولات خود در سالن ۳۸ این نمایشگاه حاضر شده و تنوع محصولات‌اش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۴ دی ۱۳۹۶

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تا تاریخ ۶ ام دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دایر است. ایران خودرو دیزل به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین و تجاری در ایران، با طیف کاملی از محصولات خود در سالن ۳۸ این نمایشگاه حاضر شده و تنوع محصولات‌اش در مقایسه با سایر غرفه‌ها چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

بدون شک ستارگان غرفه ایران خودرو دیزل، کشنده های مرسدس بنز هستند که از نظر کیفیت ساخت، قابلیت‌های فنی و مهندسی در بالاترین رده خودروهای سنگین جهان قرار دارند. انواع کشنده‌های آکتروس مرسدس بنز در غرفه ایران خودرو دیزل حاضر هستند که از مهمترین آن‌ها می توان به 1844LS و 3344S اشاره کرد که پیشرانه‌هایشان ۴۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما در تعداد محورها با یکدیگر متفاوت هستند. از دیگر نسخه‌های اکتروس در غرفه ایران خودرو دیزل نیز می‌توان به کامیون باری 2536L و کمپرسی 3341K اشاره کرد.

ایران خودرو دیزل

کامیونت‌های مدلHD65 و HD78 شرکت هیوندای با کاربری یخچال و کامیون کشنده شاکمن با گیربکس اتوماتیک نیز دیگر محصولات جدید ایران خودرو دیزل هستند. کامیونت‌های هیوندای را می‌توان محصولات پسابرجامی ایران خودرو دیزل برشمرد که پس از برجام مجددا خط تولید آن‌ها در کشور آغاز به کار کرده است.

ایران خودرو دیزل

دیگر کامیون به نمایش درآمده در غرفه ایران خودرو دیزل، محصول فوتون چین است که با نام AURMAN-H4 شناخته می‌شود.

ایران خودرو دیزل

همچنین ایران خودرو دیزل در غرفه خود انواع اتوبوس‌های درون شهری و بین شهری را به نمایش گذاشته است. اتوبوس بین شهری ایران خودرو دیزل از موتور مرسدس بنز استفاده می‌کند. ایران خودرو قرار است این اتوبوس را به صورت بومی سازی در داخل کشور تولید کند و با ظاهری که توسط ایرانی‌ها طراحی شده به بازار بفرستد. ۲ اتوبوس درون شهری دیگر نیز در غرفه ایران خودرو دیزل حضور دارند.

ون وانا و پیکاپ فوتون نیز تشکیل دهنده جمع خودروهای تجاری سبک ایران خودرو دیزل هستند. یک دستگاه ون وانا آمبولانس با تجهیزات مخصوص در این غرفه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

ایران خودرو دیزل

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تهران

حضور پرشیا خودرو با سبد کامل محصولات جدید ب ام و در نمایشگاه خودرو مازندران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 65/حضور ستاره ايران با مدل هاي جديد بنز E و C كلاس

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 64/ سبد متنوع خودرو هاي تجاري سبك و سنگين ايران خودرو ديزل

افتتاح خط تولید كامیونت‌ های هیوندای در ایران خودرو دیزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی