پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت

افزایش 50 درصدی قیمت بنزین به مردم فشار می آورد/ جایگاه داران سوخت در آستانه ورشکستگی

در حالیکه گمانه زنی ها در خصوص قیمت بنزین همچنان ادامه دارد رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت افزایش 50 درصدی قیمت بنزین را هم برای مردمو هم برای جایگاه داران مناسب نمی داند. گفت و گو جوان خودرو با رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت: بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت و گو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۶

در حالیکه گمانه زنی ها در خصوص قیمت بنزین همچنان ادامه دارد رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت افزایش 50 درصدی قیمت بنزین را هم برای مردمو هم برای جایگاه داران مناسب نمی داند.

گفت و گو جوان خودرو با رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت:

بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفت و گو با جوان خودرو اظهار داشت: افزایش قیمت سوخت بویژه بنزین اصلا به سود جایگاه داران نیست چرا که الان اکثر مردم در هر بار مراجعه به جایگاه 15 تا20 لیتر سوخت گیری می کنند و فقط خودروهای دولتی هستند که اغلب باک خود را پر می کنند لذا افزایش قیمت موجب می شود که مصرف کمتر از این هم بشود و در نهایت سودی برای جایگاه داران نخواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم سیاست گذاری صحیحدر حصوص قیمت گذاری بنزین گفت: باید در این زمینه کارشناسی صورت گرفته و شتابزده عمل نشود و جوانب امر در نظر گرفته شود و این پیش بینی را قبلا کرده بودم که قیمت بنزین کمی افزایش داشته باشد اما افزایش 50 درصدی به مردم فشار وارد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: جایگاه داران سوخت در وضعیت مناسبی به سر نمی برند و مشکلات عدیده ای مواجه هستند و برخی در آستانه ورشکستگی قرار دارند چرا که از پس هزینه های جاری جایگاه داری برنمی آیند.

حاج محمدرضا ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ماهانه کارمزدی را برای جایگاه داران در نظر گرفته که منبع اصلی درآمد جایگاه داران تلقی می شود و این کارمزد دو ماه است که پرداخت نشده لذا ورشکستگی جایگاه دارن دور از ذهن نیست

رئیس اتحادیه جایگاه دارن سوخت در پایان ابراز امیدواری کرد تا تصمیم مسئولان در خصوص قیمت سوخت به نفع مردم و جایگاه داران باشد و در آمد حاصل از آن به توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک کند.

بهای حامل های انرژی در کلاف سردرگمی/ قیمت بنزین نه 1000 تومان می ماند و نه 1500 تومان می شود!

((نه)) مجلس به افزایش قیمت بنزین /قیمت حامل‌های انرژی ثابت می‌ماند

جو مجلس مخالف با افزایش قیمت بنزین / آیا بنزین نهایتا 10 درصد تغییر قیمت خواهد داشت؟

قیمت بنزین از دی ماه 1500 تومان می شود/ جامپ 500 تومانی قیمت بنزین!

بنزین سوپر یا معمولی؟ مساله این است!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی