پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM 315 Sport_ام وی ام 315 اسپورت_نمای کنار

بررسی فنی ام وی ام 315 / در جست و جوی تنوع

برادر بزرگ تر ام‌وی‌ام ۱۱۰ در ادامه پررنگ‌تر شدن حضور چینی‌ها در ایران، در سال‌های اخیر به بازار آمد. و عرضه‌اش در بازار باعث شد تا ۲۰۶ محبوب بیش از پیش احساس خطر کند. مدل فیس لیفت 315 برای ۲۰۶ از قبل نیز خطرناک‌تر است، چرا که در مدت اخیر تغییر و تحولات مناسبی را تجربه کرده و جذاب‌تر […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۶

برادر بزرگ تر ام‌وی‌ام ۱۱۰ در ادامه پررنگ‌تر شدن حضور چینی‌ها در ایران، در سال‌های اخیر به بازار آمد. و عرضه‌اش در بازار باعث شد تا ۲۰۶ محبوب بیش از پیش احساس خطر کند. مدل فیس لیفت 315 برای ۲۰۶ از قبل نیز خطرناک‌تر است، چرا که در مدت اخیر تغییر و تحولات مناسبی را تجربه کرده و جذاب‌تر از قبل شده است. همچنین مدتی است مدیران خودرو تنها نسخه اسپرت ام وی ام 315 را تولید می کند که در ظاهر تفاوت هایی با مدل معمولی دارد و می توان آن را در زمره هاچ بک های کراس بازار طبقه بندی کرد.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند:

چری فالوین یا همان ام وی ام 315 خودمان در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. طراحی ظاهری این خودرو خبر از گام بلند چری در طراحی خودروهایش و فاصله گرفتن از طرح‌های مایوس کننده می‌داد. اما ظاهر این هاچ بک تازه کار مورد انتقادهایی قرار گرفت تا اینکه در سال ۲۰۱۳ چری تصمیم گرفت یک فیس لیفت ماژور روی ظاهر ۳۱۵ اعمال کند. ام وی ام 315 با لباس جدیدش در سال ۹۴ در ایران عرضه شد.


جدیدترین شرایط فروش ((اقساطی)) مدیران خودرو + تعمیرات تخصصی MVM و چری

در نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)


طراحی ظاهری در قسمت جلو کاملا متحول شد و به لطف چراغ های جدید با فرم چشمنواز و طراحی نوین سپر جلو، این قسمت بسیار زیباتر و قابل قبول‌تر از قبل است. در نمای عقب تقریبا همه چیز دست نخورده باقی مانده و تنها به بازنگری سپر عقب و اضافه کردن لامپ‌های ال ای دی به چراغ‌ها بسنده شده است.

ام وی ام 315

همچنین نسخه کراس ام وی ام 315 با فلاپ‌های اضافه نصب شده در پایین سپرها و رکاب ها جایگزین مدل معمولی شده و رقیبی جدی برای دانگ فنگ اچ سی کراس به شمار می‌رود. همچنین این نسخه به روف رک های سقفی مجهز شده تا بیشتر حال و هوای خودروهای کراس را تداعی کند. این نسخه از ظاهر اسپرت تر نسبت به مدل معمولی برخوردار است. مدیران خودرو ام و ام 315 اسپرت را در 2 مدل اکسلنت و لاکچری عرضه می کند.

ام وی ام 315

فضای کابین ۳۱۵ در نسخه فیس لیفت از نو طراحی شده و هیچ شباهتی با طراحی نچندان متناسب قبلی ندارد. به ادعای چری در طراحی داشبورد ۳۱۵ جدید از بال‌های پرنده الهام گرفته شده و از حق نگذریم، داشبورد مدل فیس لیفت از نظر چیدمان و توجه به مدرنیته یک سر و گردن از رقبای هم قیمت و وطنی خودش بالاتر است. البته نسخه فول ۳۱۵ در چین با تجهیزات همچون پوشش چرمی صندلی‌ها، کنسول میانی، سانروف، مانیتورو دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان عرضه می‌شود. از ابتدای سال جاری مدیران خودرو تیپ اکسلنت ام وی ام 315 اسپرت را به مانیتور، دوربین و سنسور عقب نیز مجهز کرده تا از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی حرف های بیشتری در مقابل رقبای هم قیمت اش در بازار ایران داشته باشد.

ام وی ام 315

دید آیینه‌های جانبی مناسب است، اما دید کم قسمت عقب در پارک کردن و کنترل خودرو مشکل ساز می‌شود که البته این مشکل با سنسورهای فاصله سنج و دوربین عقب حل شده است. ارتفاع صندلی راننده بر خلاف رقبا قابل تنظیم نیست، اما بر خلاف ساندرو و ۲۰۶ تمام دکمه‌های شیشه‌بالابرها و قفل مرکزی در پنل درب راننده جایگذاری شده و از این نظر مثل رقبا گیج کننده نیست. علاوه بر تغییرات ظاهری، ام وی ام 315 از نظر کیفیت نیز ارتقاء پیدا کرده و داخل کابین آن از متریال مرغوب تری استفاده شده تا خریدارا را در مقابل قیمت پرداختی راضی نگه دارد. اما مهمترین نقطه قوت نسبت به ۲۰۶، فضای مناسب ردیف عقب و صندوق بار است که باعث می‌شود اگر به دنبال راحتی بیش‌تر هستید ۳۱۵ را انتخاب کنید.

New_MVM_315_sport_ام وی ام 315 اسپورت_فضای داخلی

ام وی ام 315 پیشرانه ACTECO را در دل خود جای داده که حاصل همکاری چری و کمپانی اتریشی است. این پیشرانه ۴ سیلندر با ۱.۵ لیترحجم، ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از این نظر توان نسبتا مشابهی با ۲۰۶ تیپ ۵ دارد و در دسته هاچ بک های نسبتا تند و تیز بازار جای می گیرد. 315 سواری و تعویض دنده‌های نرم‌تری را نسبت به 206 به شما هدیه می‌کند. شایع‌ترین ایراد مدل قدیمی ۳۱۵، مشکلات گیرباکس و مجموعه کلاچ آن بود که  این موارد در مدل فیس‌لیفت مرتفع شده‌ و مدل اسپرت نیز از این نظر بی ایراد است. این در حالی است که در نزدیک ترین رقیب 315، یعنی پژو 206، یکی از مهمترین ایرادها در بخش صفحه کلاچ به چشم می خورد که در رفت و آمدهای روزمره می تواند روی نظر خریداران تاثیر بگذارد. همچنین این هاچ‌بک چینی با برخورداری از ۲ کیسه هوا توانسته ۴ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP دریافت کند.

New_MVM_315_sport_ام وی ام 315 اسپورت_فضای داخلی-2

پیشنهاد نهایی

ام وی ام 315 S جدید در 2 مدل معمولی و اسپرت اکسلنت در بازار عرضه می شود. 315 اسپرت معمولی 49 میلیون و 400 هزار تومان و نسخه اسپرت اکسلنت 50 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد و از  نظر قیمتی در بازار ایران رقبایی نظیر رنو ساندرو، پژو 207 و دانگ فنگ اچ سی کراس را در مقابل خود می بیند. 315 اسپرت اکسلنت با ظاهر سرگرم کننده و چیدمان جذاب کابین می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به ظاهر خودرو اهمیت ویژه ای می دهند. همچنین از نظر فنی نیز 315 جدید در مقابل رقبایش کم نمی آورد و در رفت و آمدهای روزمره کاملا راضی کننده به نظر می رسد. همه این ها در حالی است که در مدل جدید با  برخورداری از امکانات جدید و بهبود سطح کیفیت، 315 اسپرت گزینه منطقی تری از قبل به نظر می رسد. اما مهمترین ویژگیی که خریداران را برای انتخاب 315 جدید وسوسه می کند، شرایط فروش متنوعی است که مدیران خودرو برای عرضه این خودرو در نظر می گیرد که توسط آن می توانید با شرایطی راحت و با بودجه ای محدودتر از برچسب قیمتی، 315 اسپرت جدید را خریداری کنید.

ام وی ام 315

مشخصات فنی ام وی ام 315 اسپرت

کلاس: هاچ‌بک شهری
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور: ۱۴۹۷ سی‌سی
قدرت: ۱۰۷ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور
گشتاور: ۱۴۰ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور
گیرباکس: ۵ سرعته دستی
وزن: ۱۲۱۰ کیلوگرم
مصرف: ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
باک: ۵۰ لیتر

امکانات و تجهیزات:

چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در 4 جهت، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، تنظیم برقی آینه های جانبی، شیشه های بالابر برقی برای 4 درب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، ABS  و  EBD قابلیت پخشMP3، ورودی USB و AUX، مجهز به 6 بلندگو

پیش فروش خودروهای ام وی ام توسط مدیران خودرو آغاز شد

 

توضیحات مدیران خودرو در خصوص توقف تولید برخی از محصولات ام وی ام

چری تیگو 5 پلاک می شود/ تکذیبیه مدیران خودرو در مرود توقف شماره گذاری بعضی محصولاتش

آریزو 5 بخریم یا فاو بسترن B30؟/ چینی هایی که سرشان به تنشان می ارزد!

مدیران خودرو سربلند در عمل به تعهدات خود/ چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 51/ چری آريزو ٥ الكتريكي، سورپرايز مديران خودرو براي نمايشگاه

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 40/ ((فیلم )) مصاحبه جوان خودرو با بابک صدرایی ، مدیر بازاریابی برند چری در ایران

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی