پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل

تایید اصالت قطعات خودروهای سنگین سایپا با پیامک

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا دیزل از ایجاد سامانه ارسال پیامک، اصالت قطعات خودروهای سنگین سایپا خبرداد. مهندس علی حداد با بیان این مطلب افزود: قطعاتی که در بسته‌بندی رنا به بازار قطعات یدکی خودروهای تجاری عرضه می‌شوند همگی دارای گارانتی 9 ماهه بوده و مشتریان خودروهای سنگین گروه خودروسازی سایپا در هنگام […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا دیزل از ایجاد سامانه ارسال پیامک، اصالت قطعات خودروهای سنگین سایپا خبرداد.

مهندس علی حداد با بیان این مطلب افزود: قطعاتی که در بسته‌بندی رنا به بازار قطعات یدکی خودروهای تجاری عرضه می‌شوند همگی دارای گارانتی 9 ماهه بوده و مشتریان خودروهای سنگین گروه خودروسازی سایپا در هنگام خرید قطعات یدکی حتما به بسته‌بندی، آرم و نشان رنا بر روی قطعات دقت کنند.

حداد با بیان این که نصب قطعات غیر اصلی، بی کیفیت و تقلبی موجود در سطح بازار آسیب‌های جبران ناپذیری به خودرو وارد می کند تاکید کرد: به همین منظور در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش ضریب اطمینان هنگام خرید قطعه، با ایجاد سامانه ارسال پیامک، امکانی را فراهم آورده ایم که بر اساس آن، مشتریان می‌توانند هنگام خرید قطعات جهت اطلاع از اصلی بودن آن اطلاع حاصل کنند.

وی ادامه داد: متشریان می توانند شماره هولوگرام بسته‌بندی قطعه خریداری شده خود را به سامانه اطلاع‌رسانی 50002346139 پیامک نمایند تا بلافاصله از اصالت آن مطمئن شوند.

شرکت خدمات فنی رنا

 وی ادامه داد: ما تاکید داریم که باید با سودجویانی که بخاطر حفظ منافع زودگذر مادی خود با ارائه قطعات تقلبی و بی کیفیت با جان مردم بازی می‌کنند قاطعانه برخورد شود و به همین منظور خدمات فنی رنا  همکاری‌هایی را با مراجع مربوطه آغاز کرده است تا با توزیع کنندگان قطعات تقلبی برخورد شود.

حداد گفت: حفظ منافع مشتریان و جلوگیری از وارد شدن صدمات جانی به آنها برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ از سوی دیگر مشتریان نیز بخاطر جلوگیری از پرداخت هزینه‌های بیشتر ناشی از استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت، باید از قطعات اصلی استفاده کنند.

 مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا دیزل  افزود: به همین منظور تمام قطعات توزیع شده از سوی خدمات فنی رنا دارای استاندارد و سطح کیفی مورد تائید بوده و مشتریان سایپا دیزل به منظور جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی به خودرو، قطعات اصلی  رنا را با برچسب اطمینان فقط از نمایندگی‌های مجاز و عاملیت‌های فروش قطعه در سراسر کشور و با قیمت های یکسان تهیه نمایند.

مدیرعامل خدمات فنی رنا افزود: امیدواریم با توسعه و ترویج این فعالیت ها توسط سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تحول بزرگی در جلوگیری از عرضه قطعات تقلبی و اطمینان مشتریان به قطعات اصلی ایجاد شود.

برچسب‌ها : خودرو سنگینسایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی