پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور

النترا و توسان سال 97 در کرمان موتور به تولید می رسند

کرمان موتور با هدف اشتغال زایی در منطقه بم سال هاست که به تولید خودرو مشغول است. هدفی که تا حد زیادی محقق شده و می توان این گروه خودروسازی را نمونه ای موفق از کارآفرینی قلمداد کرد. کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را افزایش داد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو حسن […]

javankhodro
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

کرمان موتور با هدف اشتغال زایی در منطقه بم سال هاست که به تولید خودرو مشغول است. هدفی که تا حد زیادی محقق شده و می توان این گروه خودروسازی را نمونه ای موفق از کارآفرینی قلمداد کرد.

کرمان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را افزایش داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در جمع خبرنگاران گفت: رضایت مشتریان کرمان موتور مهم ترین دغدغه ماست، برای جلب همین رضایت سعی کردیم که در زمان بندی تحویل خودروها کمترین تاخیر را داشته باشیم و شرایط قیمتی مطلوب برای صدور دعوتنامه آنها در نظر نظر بگیریم.

وی افزود: کرمان موتور برنامه تولید 20 هزار هیوندای در سال 97 دارد و ضمن داخلی سازی 30 درصدی، امیدواریم در سال 98 به تولید 45 هزار دستگاه برسیم. هیوندای النترا در نیمه اول سال 97 با قیمتی زیر 150 میلیون تومان تولید خواهد شد و در صدد مذاکره با شرکت هیوندای برای تولید توسان هستیم.

اکبری در پاسخ به تفاوت آپشن خودروهای وارداتی و تولیدی گفت: هیچ تفاوت آپشنی بین خودروهای تحویلی نداریم و پکیج ها از قبل مشخص شده اند. ضمن اینکه نسخه های تولیدی تفاوت چندانی از لحاظ تعداد آپشن ها با نمونه های وارداتی ندارند. در حال حاضر گارانتی محصولات هیوندای توسط کرمان موتور 5 ساله تعریف شده اند. قیمت جدید خودروهای سانتافه و توسان به علت افزایش تعرفه گمرکی (از 40% به 75% و از 55% به 95%) و نیز افزایش نرخ ارز در چند ماه گذشته، به زودی اعلام می شود. این افزایش قیمت برای تمام برندها به طور یکسان اتفاق افتاده و البته افزایش در هزینه های شماره گذاری و مالیات بر ارزش افزوده در مراکز شماره گذاری پرداخت خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد که شراکت با جک و لیفان همچنان ادامه دارد و در سال آینده فقط محصولات دنده اتوماتیک این برندها روی خط تولید خواهند رفت. کرمان موتور برنامه ای برای قطع همکاری با شرکای چینی خود ندارد. سال آینده جک S7 نیز به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بررسی فنی جک j4 / جمع محصولات جک در سبد کرمان موتور جمع شد

قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی