پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مونتاژ سیتروئن C3 در کاشان

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشان

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشانبه منظور تست در بخش رنگ و مونتاژ انجام شد که به شرح زیر اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : با توجه به اینکه اصلاحات نهایی خطوط تولید در سالن‌های رنگ و مونتاژ در حال انجام است، تولید خودرو سیتروئن  C3 به صورت SKD از […]

امیر
یکشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۶

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشانبه منظور تست در بخش رنگ و مونتاژ انجام شد که به شرح زیر اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

با توجه به اینکه اصلاحات نهایی خطوط تولید در سالن‌های رنگ و مونتاژ در حال انجام است، تولید خودرو سیتروئن  C3 به صورت SKD از خردادماه سال 97 در سایپاسیتروئن به صورت انبوه آغاز خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تولید آزمایشی این محصول  به صورت آفلاین در سالن مونتاژ شرکت سایپا سیتروئن از دی‌ماه سال جاری آغاز شده و با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده به زودی وارد فازهای بعدی تولید آزمایشی خواهد شد.

گفتنی است محصولات آتی شرکت سایپاسیتروئن جزو محصولات به‌روز بازارهای جهانی بوده و در قالب پروژه ‌های سیتروئن C3 هاچ ‌بک، سیتروئن کراس اوور و محصول M443  که یک محصول سدان است در این شرکت اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تولید محصولات آتی با هدف گذاری 75 درصد داخلی سازی قطعات صورت می پذیرد و خودرو سیتروئن C3 هاچ‌بک طی دو فاز و به صورت SKD در فاز نخست و به صورت تمام CKD در فاز بعدی تولید خواهد شد.

آغاز پیش فروش رسمی سیتروئن C3 توسط سایپا (اردیبهشت 97)

افزایش سهم زامیاد از بازار خودروهای تجاری سبک

فروش اینترنتی خودرو سایپا کوییک از هفته آینده

سایپا رکورد تولید بیشترین خودرو در دو شیفت را شکست

سایپا یدک بالاترین میزان رشد رضایت مشتریان را کسب کرد

برنامه ویژه سایپا برای طراحی پلتفرم جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی