پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل اقلام مورد نیاز سازمان فنی و حرفه ای توسط مدیران خودرو

تحویل اولین سری تجهیزات آموزشی مدیران خودرو به سازمان آموزش فني و حرفه اي

حدود سه ماه پیش شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی حرفه ایی کشور، تفاهم نامه مشترکی با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش آموزش‌های فنی در حوزه خودرو های روز را امضاء کرده بودند که طی برنامه ریزی های صورت گرفته اولین سری تجهیزات آموزشی تهیه و ارسال شد. همچنین در طی این مدت […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

حدود سه ماه پیش شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی حرفه ایی کشور، تفاهم نامه مشترکی با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش آموزش‌های فنی در حوزه خودرو های روز را امضاء کرده بودند که طی برنامه ریزی های صورت گرفته اولین سری تجهیزات آموزشی تهیه و ارسال شد. همچنین در طی این مدت مربیان معرفی شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور جهت تکمیل دوره های مربیگری آموزش های فنی را با موفقیت پشت سرگذاشته و آمادگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی در مراکز فنی حرفه ایی شهرهای مختلف را خواهند داشت.

به گزارش واحد روابط عمومی، شنبه 23 دیماه 1396 مراسم ارسال اولین سری تجهیزات آموزشی شرکت مدیران خودرو به مراکز آموزش فنی و حرفه ایی کشور در محل تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو با حضور مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و قائم مقام سازمان آموزش فنی حرفه ایی کشور و هیئت همراه برگزار گردید و طی آن 5 کامیونت هر یک شامل 96 آیتم در قالب 293 قلم قطعات مختلف فنی و آموزشی مرتبط با تعمیرات خودرو از جمله موتور کامل خودرو، نیم موتور آموزشی، و دو نوع مختلف گیربکس در شهر های مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و ساری ارسال گردید. حدود سه ماه پیش شرکت مدیران خودرو و سازمان آموزش فنی حرفه ایی کشور، تفاهم نامه مشترکی با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش آموزش‌های فنی در حوزه خودرو های روز را امضاء کرده بودند که طی برنامه ریزی های صورت گرفته اولین سری تجهیزات آموزشی تهیه و ارسال گردید. همچنین در طی این مدت مربیان معرفی شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور جهت تکمیل دوره های مربیگری آموزش های فنی را با موفقیت پشت سرگذاشته و آمادگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی در مراکز فنی حرفه ایی شهرهای مختلف را خواهند داشت.

مهندس قادری مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حاشیه مراسم ارسال این تجهیزات و طی نشست خبری ابراز امیدواری کرد با تاکید و حمایت های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو در ایام باقی مانده تا پایان سال جاری تعداد این پکیج های آموزشی به 10 شهر افزایش یافته و تا سال دیگر کل 32 شهر تعهد شده را تجهیز و تکمیل نمایند. قادری با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت مدیران خودرو نسبت به نیروهای جوان کشور اظهار داشت هدف اصلی این طرح ترویج آموزش های فنی جوانان با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت جذب این جوانان در شغل های مرتبط در مراکز فنی شهر های مختلف است.

همچنین مهندس موسوی قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور  با بیان اهمیت ضرورت آموزش‌های فنی و تکنولوژیکی اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از مفاد تفاهم نامه منعقد شده با مدیران خودرو ، آموزش‌های دقیق و بروز را به جامعه ذینفعان از جمله اتحادیه و صنوف تعمیرکاران خودرو های سواری، نمایندگی های مجاز و جامعه جوانان آماده بکار کشور انتقال دهند. تدوین و طراحی استاندارد های آموزشی، برگزاری مسابقات فنی مشترک، افزایش و بروزرسانی اطلاعات و اموزش های جامعه مربیان فنی و برگزاری سمینارهای تخصصی مشترک و تهیه محتوای آموزشی مبتنی بر سیستم های مجازی از دیگر اهداف بیان شده در این تفاهم نامه اعلام شده است. همچنین مهندس طاهرپور مدیر کل دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره شغلی سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور  با اشاره با معضل بیکاری اظهار داشت: “مطابق آمارهای اعلام شده از سوی وزارت کار بسیاری از جوانان جویای کار در حوزه های فنی فاقد مهارت های فنی برای جذب هستند و اموزش یکی از مسیر های تسهیل و تسریع جوانان برای ورود به بازار کار است و همچنین با توجه به قوانین وضع شده جهت ایجاد بسترهای مناسب برای گسترش صلاحیت های حرفه ایی و توسعه مراکز سنجش مهارت اشاره کرد و مطالبات جامعه مشتریان برای برخورداری از سیستم های خدمات دهی حرفه ایی را بعنوان یک اصل در مسیر ارتقاء سطوح خدمات دهی و آرامش روانی جامعه اشاره کرد.

تقدیر مدیران‌ خودرو از مشتريان چری تیگو 5 با بيشترين كاركرد

مراسم قرعه کشی کمپین “هیجان جام‌جهانی با مدیران خودرو”

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

گرمای بازار چینی ها، در زمستان سخت خودروهای وارداتی/گفت و گو با بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری

از زمین تا ماه با ام وی ام X33 / X33 هایی که بیشترین پیمایش را دارند جایزه می گیرند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی