پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید

رکوردشکنی مجدد گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا مجدد رکورد تولید خود را در دی ماه سال جاری شکست که به شرح زیر اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : با تلاش شبانه روزی کارکنان گروه خودروسازی سایپا، همکاری بی دریغ قطعه سازان همکار و در راستای تاکیدات مدیریت عامل گروه در خصوص افزایش تولید، این گروه […]

امیر
سه شنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا مجدد رکورد تولید خود را در دی ماه سال جاری شکست که به شرح زیر اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

با تلاش شبانه روزی کارکنان گروه خودروسازی سایپا، همکاری بی دریغ قطعه سازان همکار و در راستای تاکیدات مدیریت عامل گروه در خصوص افزایش تولید، این گروه خودروساز توانست در دی ماه سال جاری با تولید بیش از ۶۸۰۰۰ دستگاه خودرو، رکورد تولید ماهیانه خود را بعد از 6 سال بشکند.
بر اساس این گزارش، افزایش تولید در حالی صورت پذیرفت که سایپا در ماه های اخیر توانسته با افزایش کیفیت محصولات خود گام مثبتی در راه افزایش رضایت مندی مشتریان بردارد و ارتقا ستاره های کیفی محصولات سایپا در جدول شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران گواه این مدعاست.
شایان ذکر است توجه به ارتقا کیفیت و محور قرار دادن تولید در گروه خودروسازی سایپا دلیلی بر بهبود شاخص های کیفی محصولات در ماه گذشته بوده که این موضوع تاثیر مثبتی در کسب رضایت مشتریان و سهامداران خواهد داشت.

عدم وجود برنامه ای برای واگذاری سهام پارس خودرو

حضور پرقدرت سایپا در نمایشگاه خودرو اصفهان

مدیرعامل جدید سایپا یدک منصوب شد

سازگاری خودروهای سایپا با بالاترین سطح محیط زیستی

شرکت مگاموتور رکورد تولید را شکست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی