پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوکسژن

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

آرمان موتور کویر به عنوان نماینده رسمی برند تایوانی لوکسژن در ایران، دومین حضورش در نمایشگاه های خودرویی را تجربه می‌کند. پیش از این آرمان موتور با رونمایی از محصولات جدید لوکسژن در نمایشگاه خودرو تهران، توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کرد. حالا در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان، آرمان موتور […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶

آرمان موتور کویر به عنوان نماینده رسمی برند تایوانی لوکسژن در ایران، دومین حضورش در نمایشگاه های خودرویی را تجربه می‌کند. پیش از این آرمان موتور با رونمایی از محصولات جدید لوکسژن در نمایشگاه خودرو تهران، توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کرد. حالا در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان، آرمان موتور دوباره با دستی پر به استقبال بازدیدکنندگان آمده. بدون شک مهمترین رویداد نمایشگاه خودرو اصفهان در نخستین روز برگزاری، رونمایی از لوکسژن S5 محصول جدید شرکت آرمان موتور کویر بود که تا پیش از این در هیچ نمایشگاه دیگری به نمایش در نیامده بود.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

یک سالن اختصاصی به نمایش محصولات لوکسژن اختصاص پیدا کرده و سبد کاملی از محصولات این برند خاص تایوانی از جمله مدل‌های U5، U6، S3 و M7 در غرفه آرمان موتور کویر به نمایش درآمد‌ه‌اند. در این میان حضور یک دستگاه لوکسژن S3 برقی که به یک دستگاه شارژ مخصوص متصل شده، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

اما بدون شک مهمترین رخداد غرفه آرمان موتور کویر در نمایشگاه خودرو اصفهان، رونمایی و نمایش سدان جدید لوکسژن است که باعث شد در روز اول نمایشگاه، تمام توجه‌ها به این برند تایوانی متمرکز شود. سدان متوسط شهری لوکسژن، S5 نام دارد که با تکیه بر امکانات جذاب و قدرت مناسب پیشرانه و از همه مهمتر، قیمت گذاری منطقی در بازار ایران، استقبال قابل توجهی از آن در بازار ایران انتظار می‌رود.

لوکسژن

لوکسژن S5 یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو را در دل خود جای داده که می‌تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با گیرباکس ۶ سرعته ساخت ایسین ژاپن جفت می‌شود که عملکرد آن دلچسب است.

پیشرانه این خودرو که به تکنولوژی اکوهایپر مجهز شده است توان بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش راندمان موتور را فراهم می کند.

از دیگر امکانات این خودروی لوکس تایوانی می توان به فرمان برقی، فن آوری پیشرفته ارتباط چند رسانه ای هوشمند، نمایش بصری 360 درجه با قابلیت دید از بالا، فن آوری هوشمند نمایش نقاط کور، فرمان پذیری صوتی، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار کنترل رانندگی در بین خطوط و … اشاره کرد.

عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی آرمان موتور کویر طی مراسم رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان، از قیمت حدود ۱۵۰ میلیون تومانی لوکسژن S5 خبر داد. در صورت قطعی شدن این برچسب قیمتی برای لوکسژن S5 ، آن هم در شرایطی که قیمت خودروهای وارداتی به شدت بالا رفته، می‌تواند تعدادی از خریداران که به دلیل افزایش قیمت‌ها از دایره مخاطبان خودروهای متوسط حذف شده بودند را با این بخش بازار آشتی دهد.

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

نمایشگاه خودرو اصفهان (5) / مانور کرمانی ها در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی