پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، در راستای گسترش تنوع سبد محصولات خود، در نمایشگاه‌های مختلف خودرویی سورپرایززهایی برای علاقه مندان ب ام و دارد. چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نبود و در این رویداد مهم خودرویی، پرشیا خودرو از محصول […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶

پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، در راستای گسترش تنوع سبد محصولات خود، در نمایشگاه‌های مختلف خودرویی سورپرایززهایی برای علاقه مندان ب ام و دارد. چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نبود و در این رویداد مهم خودرویی، پرشیا خودرو از محصول جدیدش یعنی ب ام و سری ۲ کانورتیبل رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

انواع محصولات جدید ب ام و از جمله سری ۵ جدید، سری یک جدید، سری ۳ جدید و X3 در غرفه پرشیا خودرو نظر علاقه مندان را به خود جلب می‌کردند. اما بدون شک گل سر سبد این غرفه سری ۲ کانورتیبل بود که برای نخستین بار به صورت رسمی توسط پرشیا خودرو در ایران عرضه می‌شود.

پرشیا خودرو

ب ام و سری ۲ کانورتیبل پیش از این در تعداد محدودی در ایران عرضه شده بود. اما در حال حاضر پرشیا خودرو این کانورتیبل جذاب را در سبد محصولات خود قرار داده و برای آن قیمت پایه ۴۲۹ میلیون تومانی در نظر گرفته است. قیمت این خودرو برای نسخه‌های کامل به پیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

سری ۲ جدید در ۲ نسخه ۲۲۰ و ۲۳۰ در بازار ایران عرضه می‌شود. ۲۳۰ به عنوان قوی‌ترین و کامل‌ترین نسخه این کانورتیبل جذاب از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این پیشرانه توانمند با یک گیرباکس ۸ سرعته پیشرفته جفت می‌شود و کلکسیون جذابیت‌هایش با یک سقف تاشو برقی تکمیل می‌شود.

ب ام و ۲۲۰ نیز به عنوان نسخه پایه سری ۲ نیز از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. سقف برزنتی سری ۲ ظرف ۲۰ ثانیه باز و بسته می‌شود. همچنین در فیس لیفت ۲۰۱۸ ، سری ۲ جدید دستخوش تغییراتی جزیی در گرافیک چراغ های جلو و عقب و سپر جلو و عقب شده و این مدل نیز به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود.

 

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

نمایشگاه خودرو اصفهان (5) / مانور کرمانی ها در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی