پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MVM X22

کسب بالاترین رضایتمندی کیفیت توسط ام وی ام ایکس22

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI در بهمن 96، ام وی ام ایکس22 بعنوان با کیفیت ترین خودرو از نگاه مشتریان معرفی شد. کیفیت ساخت ام وی ام ایکس22 مهمترین مزیت رقابتی بر اساس گزارش اعلام شده ISQI که برای 6 ماهه نخست سال 96 و حاصل نظرسنجی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده سازمان بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI در بهمن 96، ام وی ام ایکس22 بعنوان با کیفیت ترین خودرو از نگاه مشتریان معرفی شد.

کیفیت ساخت ام وی ام ایکس22 مهمترین مزیت رقابتی

بر اساس گزارش اعلام شده ISQI که برای 6 ماهه نخست سال 96 و حاصل نظرسنجی از بین بیش از 69 هزار راننده صورت گرفته است، خودرو ایکس22 در بازه 6 ماهه نخست سال 96 و رده قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان با کسب امتیاز 736 در بین 13 خودرو موجود در این سگمنت به عنوان برترین خودرو از نظر کیفیت معرفی شده است. نکته قابل تامل در این گزارش سهم این محصول در این سگمنت است که با دارا بودن مجموع سهم 22 درصدی دو نوع خودرو با گیربکس دنده ای و اتوماتیک از برخی خودرو های تولید داخل نیز پیشی گرفته و گوی رضایتمندی را از آنها ربوده است. نکته با اهمیت دیگر در این گزارش، صدر نشینی تقریبی 5 محصول شرکت مدیران خودرو در این بازه قیمتی است و خودرو هایی که عنوان می‌شد گاها با تکنولوژی ساخت اروپا در ایران تولید میشوند با اختلاف زیادی در رده های بعدی کیفیت قرار گرفته اند.

ام وی ام X22  را می‌توان با دو نوع گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 دنده دستی سفارش داد. این گیرباکس بطور بهینه به سرعت 170 کیلومتر در ساعت می رسد و قدرت 105 اسب بخار و 135 نیوتن متری را در اختیار چرخ ها قرار می دهد. وجود سیستم Eco Mode بشما این امکان را میدهد تا مصرف سوخت خود را در مسیرهای پر تردد شهری کاهش دهید و نهایتا مصرف سوخت ترکیبی بهینه 1/6 لیتری را در هر 100 کیلومتر پیمایش با مدل اتوماتیک تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از MVM X22 + عکس

نمایشگاه خودرو اصفهان (۹) / ٧ سالگي حضور MVM X33 در ايران

چالشی برای چینی های دست دوم/ گزارش تست جاده محصولات کارکرده مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی