پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاسکال فلتن-مدیر منطقه رنو در ایران

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

پاسكال فلتن مدير منطقه ايي رنو در ايران به عنوان اولين ميهمان خارجي در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو سخنرانی كرد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو فلتن گفت مفتخرم بگويم اتحاد رنو نيسان ميتسوبيشي داچيا و لادا و … توانسته در سال قبل بيش از ١٠ ميليون خودرو در جهان تولید کند و با ساخت ٥٠٠ هزار […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

پاسكال فلتن مدير منطقه ايي رنو در ايران به عنوان اولين ميهمان خارجي در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو سخنرانی كرد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

فلتن گفت مفتخرم بگويم اتحاد رنو نيسان ميتسوبيشي داچيا و لادا و … توانسته در سال قبل بيش از ١٠ ميليون خودرو در جهان تولید کند و با ساخت ٥٠٠ هزار خودرو برقي در سال قبل، بايد بگويم از هر ٣ خودروي برقي در جهان، یکی از آن ها تولید این مجموعه است.  در حال حاضر ما بزرگترين گروه خودروسازي جهان هستيم. وي ادامه داد: بيش از ٦ هزار تامين كننده در سراسر جهان داريم كه ایران نیز جزء آن هاست.

اين مدير رنو ادامه داد: ما در سال قبل ميلادي در ایران ١٦٠هزار خودرو توليد كرديم. پاسکال فلتن مدیر منطقه‌ای رنو در ایران در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران گفت با عملیاتی شدن دور جدید همکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدودا ده برابر خواهد شد. همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به ۸۰۰ میلیون یورو می‌رسد.

پاسکال فلتن-مدیر منطقه رنو در ایران

فلتن با تاکید بر اینکه رنو شریک استراتژیک‌صنعت خودرو ایران است گفت: ۱۴ سال حضور بدون وقفه در ایران اکنون به ما این امکان را داده که با قدرت به جلو برویم. او درباره برنامه‌های آتی رنو در ایران گفت: خودروهای آینده ما در ایران آلایندگی کمتر، کیفیت و ایمنی بیشتر و قیمتی رقابتی‌تر خواهند داشت.

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران اضافه کرد: ما به قطعه‌سازان ایرانی کمک می‌کنیم با افزایش کیفیت و رقابت پذیری، به پنل زنجیره تامین بزرگترین خودروساز دنیا یعنی رنو نیسان میتسوبیشی بپیوندند.

به گفته فلتن برای صادرات در سه حوزه برنامه ریزی شده است: ایران هاب صادراتی رنو در منطقه در سه حوزه خودرو، قطعه و مواد خام خواهد بود.

او با تاکید بر تاسیس مرکز مهندسی رنو در تهران گفت: مهمترین سرمایه ما استعدادهای ایرانی ما هستند. در پروژه جدید یک سوم نیروهای ما برای آموزشهای تخصصی به کشورهای مختلف می‌روند و اندوخته های خود را برای تولید خودروهای به روز به ایران می‌آورند. علاوه بر این از دانش مهندسان ایرانی در دنیای رنو استفاده می‌کنیم، حدود ۴۰ نیروی متخصص ایرانی برای آموزش نیروهای دیگر دنیا به نقاط مختلف اعزام شده اند.

اين مدير رنو در خصوص زنجيره تامين نيز گفت: ما دوست داريم ساپ لايرهاي بيشتري را در گروه رنو از ايران داشته باشيم و تا مزيت هاي رقابتي بيشتري داشته باشيم تا بهتر به بازارهاي صادراتي بپردازيم. در اينده ١.٥ ميليون ساعت اموزش را در ايران فراهم ميكنيم كه اين نشان از بهترين انتقال علم روز توسط رنو به شريكانمان در ايران دارد.

 

آغاز به کار پنجمین همايش بين المللي صنعت خودرو / رتبه شانزدهم ایران در خودروسازی

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ مخالفتی برای ظهور قطب سوم در خودروسازی نیست

زمانی که طلا نیست!/نگاهی به روند کند تصمیم گیری در خصوص قرار داد همکاری رنو با ایدرو

2017 موفق ترین سال حضور رنو در ایران/ رکورد تولید، فروش و سهم رنو پارس از بازار ایران شکسته شد

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی