پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان 2017

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری)

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت ویژه جشنواره فرصت بهاری رنو برای دو خودرو رنو کولئوس و رنو تلیسمان اعلام می شود. فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری) : مشخصات فنی رنو کولئوس: بدنه 4670 میلی متر طول دارد و افزایش طول 150 میلی متری را نسبت به قبل تجربه […]

امیر
یکشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت ویژه جشنواره فرصت بهاری رنو برای دو خودرو رنو کولئوس و رنو تلیسمان اعلام می شود.

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری) :

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری)

فروش قطعی نگین خودرو با سود مشارکت (جشنواره فرصت بهاری)

مشخصات فنی رنو کولئوس:

بدنه 4670 میلی متر طول دارد و افزایش طول 150 میلی متری را نسبت به قبل تجربه کرده است. همین باعث شده تا فضای سرنشینان ردیف عقب جادار باشد. البته عدم وجود صندلی های ردیف سوم در مقایسه با رقبایی مثل سانتافه و سورنتو می تواند برای کولئوس دردسر ساز باشد. کولئوس جدید بر خلاف تلیسمان یک پیشرانه اتمسفریک (تنفس طبیعی) را در دل خود جای داده. این پیشرانه 2.5 لیتری 171 اسب بخار قدرت در دور 6000 تولید می کند و از این نظر شرایط مشابهی با توسان دارد. گشتاور 226 نیوتن متری توسط یک گیرباکس CVT ایکس ترونیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

این اعداد و ارقام برای خودرویی با وزن حدود 2157 کیلو گرم چندان مناسب نیست اما عجله نکنید. برگ برنده رنو در این خودرو استفاده از گیرباکس CVT است که اگر شیفتر ان را در حالت تیپ ترونیک به کاربگیرید، متوجه می‌شوید که گبرباکس ضمن هماهنگی کامل با موتور، لذت سواری را هم افزایش می دهد.  جالب است بدانید پیشرانه مورد استفاده در کولئوس همان پیشرانه‌ای است که در نیسان XTrail هم به کار رفته است.سیستم تعلیق کولئوس به خوبی و نرمی ضربات ناشی از ناهمواری‌ها را جذب می‌کند. اما به شرط آن که این ناهمواری‌ها ارتفاع زیادی نداشته باشند زیرا سیستم تعلیق این خودرو بیشتر با هدف کاربری شهری طراحی شده است و از این رو کورس بازی زیادی ندارد.

مشخصات فنی رنو تلیسمان :

کلاس: سدان متوسط
پیشرانه: 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر
حجم موتور: 1618 سی سی
قدرت: 190 اسب بخار در 5750 دور
گشتاور: 260 نیوتن متر در 2500 دور
گیرباکس: 7 سرعته خودکار دبل کلاچ
وزن: 1444 کیلوگرم
مصرف سوخت: 7.5 لیتر
شتاب: 7.7 ثانیه
باک: 51 لیتر

امکانات رنو تلیسمان :

سنسور پارک جلو، سیستم هشدار نقطه کور، کارت هندزفری، صفحه نمایش روی شیشه جلو (HUD)، روکش چرمی صندلی ها، سانروف برقی پانوراما، آیینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک، نور پردازی محیط داخل، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو به همراه ماساژور، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، مانیتور ۸.۷ اینچی کنسول وسط و سیستم صوتی BOSE با ۱۳ بلندگو (که دو عدد از آنها ساب ووفر است.

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

اولین محموله رنو کولئوس به ایران رسید

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

در محدوده قیمت 200 میلیون ، رنو تلیسمان یا هیوندای سوناتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی