پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صادرات ایران خودرو

صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 توسط ایران خودرو

ایران خودرو طی یک برنامه قصد دارد در سال 97 صادرات 10 هزار دستگاه خودرو را کلید زند که به شرح زیر می باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس : معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو از صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 خبر […]

امیر
شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶

ایران خودرو طی یک برنامه قصد دارد در سال 97 صادرات 10 هزار دستگاه خودرو را کلید زند که به شرح زیر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو از صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 خبر داد و گفت: 75 درصد از اين تعداد به كشورهاي منطقه خاورميانه و آفريقا و 25 درصد نيز به كشورهاي CIS، آسيايي و آمريكاي لاتين و اروپا صادر خواهد شد.

مجيد كاوياني از توسعه و ارتقاي محصولات براي افزايش صادرات خبر داد و گفت: با اعمال استانداردهاي جدید محصولات،‌ امكان صادرات به بسياري از كشورها به راحتي امكان پذير خواهد شد.

معاون صادرات ایران خودرو تاکید کرد: سهم کیفیت در افزایش صادرات خودرو فقط یکی از عوامل است و مسائل خارج از کنترل خودروسازان نقش اصلی در صادرات خودرو دارند.

صادرات ایران خودرو

صادرات ایران خودرو

وی بهره گيري از مناسبات سياسي براي ارتقاي روابط تجاري را عاملي براي افزايش صادرات محصول دانست و خاطر نشان کرذ: حضور در نمايشگاه‌هاي خارجي و معرفي محصولات، اعطای تسهيلات حمل به حمل كنندگان، اختصاص بودجه تحقيقاتي براي توسعه محصولات، عودت عوارض گمركي، ايجاد روابط بانكي مناسب و همچنين حضور در پيمان هاي مختلف اقتصادي منطقه و بين‌المللی براي بهره مندي از برخي معافيت‌هاي صادراتي از جمله حمايت هايي است كه از سوي دولت مي تواند انجام شود.

معاون صادرات و امور بين الملل ايران خودرو تاكيد كرد: اعطاي تسهيلات به خريداران در بازار بين المللي موجب رقابت با خودروسازان جهاني خواهد شد.

كاوياني افزود: در كشورهاي اروپايي خودروهاي كامل بدون سود و با تسهيلات بسيار مناسب صادر مي شوند كه اين امكان براي ما وجود ندارد. اعطاي اعتبار و حمايت هاي دولت عامل موفقيت ما در كشورهاي هدف خواهد بود.

کسب سه رتبه برتر توسط ایران خودرو

تغییر راهبرد به سمت صادرات سودآور توسط ایران خودرو

خرید محصولات ایران خودرو از مراجع رسمی

ایران خودرو در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو

ایران خودرو پيشرو در ارتقاء استانداردهاي زيست محيطي/افتتاح كارخانه توليد كاتاليست يورو٥

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی