پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو 7 تست فنی

چری تیگو 7 رقبایش را در پیست آزادی به چالش می کشد

شرکت مدیران خودرو علاوه بر برگزاری تست درایو محصولات اش در پیست اتومبیلرانی، این بار دست به یک اقدام جالب زده و یک تست مقایسه ای میان چری تیگو 7 و رقبای کره ای، ژاپنی و اروپایی اش در پیست آزادی ترتیب داده. این اقدام در ایران بی سابقه است و مالکان سایر شاسی بلندها می […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

شرکت مدیران خودرو علاوه بر برگزاری تست درایو محصولات اش در پیست اتومبیلرانی، این بار دست به یک اقدام جالب زده و یک تست مقایسه ای میان چری تیگو 7 و رقبای کره ای، ژاپنی و اروپایی اش در پیست آزادی ترتیب داده. این اقدام در ایران بی سابقه است و مالکان سایر شاسی بلندها می توانند با شرکت در ایرن تست درایو، خودرو خود را در چالش رقابت با تیگو 7 بسنجند.

تیگو 7 نقش یک شاسی بلند به روز، مدرن و پرقدرت را در سبد محصولات چری ایفا می کند. تیگو 7 علاوه بر موتور توربو شارژ که سیستم توربو آن توسط شرکت هانیول آمریکا ساخته شده  و گیربکس دو کلاچه DCT  ساخت شرکت گتراگ المان، از شاسی مدرن ، با طراحی شرکت بریتانیایی لوتوس بهره می برید. تیگو 7 به عنوان یک شاسی بلند چابک و خوش آتیه در بازار ایران شناخته می شود و با توجه به افزایش قیمت چشمگیر رقبای وارداتی اش، شرایط بهتری از قبل در بازار ایران دارد.

این تست درایو مقایسه ای در روز جمعه 18 اسفند ماه از ساعت 14 الی 18 در پیست اتومبیل رانی آزادی انجام می پذیرد. علاقمندان با مراجعه به لینک cheryco.ir که از روز 4 شنبه فعال می شود می توانند برای رقابت خودرو خود با چری تیگو 7 ثبت نام کنند.

تیگو 7 ساختار شکن، جایگزینی مناسب برای کره ای های گران قیمت

چری تیگو7 پرچمدار چینی ها در رقابت با مدعیان

تیگو7 سربلند در شرایط سخت/نتیجه آزمون 3000 کیلومتری لوکس ترین محصول چری

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

نگاه چری به تکنولوژی های آینده/ حضور چری آریزو5 خودران در نمایشگاه CES

گردهمایی ایکس33 اس سواران در پارک آبشار تهران

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی