پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS3

فروش ویژه نوروزی DS 3 با اقساطه 24 ماهه بدون بهره

شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS Automobiles فرانسه در ایران، خودرو پریمیوم DS 3 را با شرایط ویژه نوروزی عرضه می کند. شرکت آرین موتور که به تازگی توانست رتبه ی اول رضایت مشتریان از خدمات فروش را از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،  ISQI، را کسب کند، به منظور رفاه حال […]

امیر
یکشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

شرکت آرین موتور تابان نمایندگی رسمی DS Automobiles فرانسه در ایران، خودرو پریمیوم DS 3 را با شرایط ویژه نوروزی عرضه می کند.

شرکت آرین موتور که به تازگی توانست رتبه ی اول رضایت مشتریان از خدمات فروش را از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران،  ISQI، را کسب کند، به منظور رفاه حال مشتریان شرایط جدیدی را برای علاقه مندان به خودروی DS 3 اعلام کرده است. براساس این شرایط، مشتریان می توانند با وام 60 میلیون تومانی و بازپرداخت 24 ماهه بدون سود و تحویل فوری ، این خودرو پریمیوم را خریداری کنند. لازم به ذکر است که این شرایط به تعداد و مدت محدود برقرار می باشد.
علاقه مندان در صورت تمایل می توانند به وبسایت رسمی این برند فرانسوی به آدرس www.dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.

مشخصات و امکانات DS 3 :

از ویژگی های این هاچ بک پرمیوم فرانسوی میتوان به موتور 1200 سی سی مجهز به توربوشارژ با قدرت 110 اسب بخاری، گیربکس 6 دنده ی اتوماتیک، کروز کنترل، نمایشگر باد تایر ها (TPMS)، دوربین دنده عقب، سیستم HiFi ، خوشبو کننده و تهویه هوا، رینگ های 17 اینچی و … اشاره کرد.

DS3 صاحب برترین موتور سال

اولین سری DS3 به مشتریان تحویل شد

رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

جذاب پاریسی در تهران! رونمایی از DS3 در نمایشگاه خودرو تهران

محصولات DS را با اقساط 24 ماهه بخرید (اسفند 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی