پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی مینی (اتوخسروانی)

اتوخسروانی محصولات مینی را در باملند رونمایی کرد

یکی از جذاب ترین اتفاقات آخرین روزهای سال 96 را باید ورود رسمی محصولات مینی به کشور برشمرد. پرشیا خودرو به عنوان نماینده سرمی مینی 12 اسفند از 4 مدل جدید این خودروساز انگلیسی-آلمانی رونمایی کرد. اتوخسروانی به عنوان یکی از شناخته شده ترین فعالان بازار خودرو که نمایندگی برندهای مختلفی را در اختیار دارد،یک […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

یکی از جذاب ترین اتفاقات آخرین روزهای سال 96 را باید ورود رسمی محصولات مینی به کشور برشمرد. پرشیا خودرو به عنوان نماینده سرمی مینی 12 اسفند از 4 مدل جدید این خودروساز انگلیسی-آلمانی رونمایی کرد. اتوخسروانی به عنوان یکی از شناخته شده ترین فعالان بازار خودرو که نمایندگی برندهای مختلفی را در اختیار دارد،یک روز بعد از رونمایی مینی در پرشیا خودرو، این خودرو جذاب را در نمایندگی اش در مجموعه باملند رونمایی کرد.

رونمایی مینی (اتوخسروانی)
رونمایی مینی (اتوخسروانی)

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

مجموعه خسروانی به عنوان یک مجموعه مولتی برند در کشور شناخته می شود و نمایندگی بیشتر برندهای حاضر در کشور را در اختیار دارد. در بدو ورود مینی به کشور، خسروانی نمایندگی این برند محبوب را نیز به مجموعه خود اضافه کرده و شب گذشته در نمایندگی خود در مجموعه باملند، از محصولات مینی در جمع خبرنگاران، بازدیدکنندگان و با حضور هنرمند محبوب کشور، خانم لیلا بلوکات رونمایی کرد.

اتوخسروانی همواره رتبه اول فروش را در برندهای مختلف داشته اما هیچگاه تمرکزش را روی فروش معطوف نکرده. این مجموعه بر روی کیفیت عرضه محصول کار می کند و همین اتفاق موجب شده است تا همیشه رتبه اول در فروش متعلق به اتوخسروانی باشد. تنوع برندها در این مجموعه باعث شده تا خسروانی مثل بیشتر فروشندگان خودرو، تنها به فروش محصول فکر نکند. کارشناسان این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خریدار، بودجه اش و مورد استفاده اش، به او مشاوره می دهند تا کاملا از خریدش راضی باشد.

رونمایی مینی (اتوخسروانی)

اتوخسروانی مانند روال همیشگی خود، برندهایی که نمایندگی آنها را دارد، به شکل متفاوتی معرفی می کند. مینی هم از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به این که خودروهای این برند جذابیت چشمگیری دارند و از طرفی مردم ایران نیز با این برند و خودروهایش خاطره دارند، خسروانی با سبکی متفاوت از محصولات مینی در ایران رونمایی کرد.

رونمایی مینی (اتوخسروانی)

بدون شک سبک و سیاق محصولات مینی مورد توجه خانم های خوش سلیقه است و به همین دلیل، این خودروها در مجموعه خسروانی به دست خانم لیلا بلوکات، رونمایی شدند. نکته جالب اینجاست که در 12 اسفند نیز هنگام رژه محصولات مینی در مراسم رونمایی، خانم ها پشت فرمان آن نشسته بودند و پرشیا خودرو نیز قصد دارد فروش این خودروها را در روز 18 اسفند و همزمان با روز زن آغاز کند.

مینی با چهار مدل کوپر، کوپر S، کلاب من و کانتری من به ترتیب به قیمت 275، 400، 445 و 475 میلیون تومان در بازار کشور حضور یافته است. فروش محصولات مینی از سوی پرشیا خودرو با تحویل 30 روز کاری تنها به صورت نقدی آغاز می شود. گارانتی محصولات مینی نیز در ایران معادل 3 سال یا 150 هزار کیلومتر اعلام شده است.

رونمایی مینی (اتوخسروانی)

محصولات مینی در سگمنت پرمیوم کامپکت ها جای می گیرند. پیشرانه پر قدرت، قابلیت های فنی چشمگیر، طراحی جذاب ومنحصر به فرد و کیفیت ساخت فوق العاده از بارزترین ویژگی های محصولات مینی هستند. پس در حقیقت خریداران مشکل پسند که به دنبال تمایز، کیفیت، سرعت و دیده شدن هستند، به عنوان بازار هدف مینی در ایران شناخته می شوند.

رونمایی مینی (اتوخسروانی)

از آنجا که مینی سال ها تحت مالکیت ب ام و آلمان قرار دارد و به لطف پلت فرم مشترک و پیشرانه مشترک با محصولات ب ام و که سال هاست در بازار ایران حضور دارند، تامین قطعات و خدمات پس از فروش مینی در ایران آسان تر و بهتر از دیگر خودروهای خاص است و خیال خریداران را راحت می کند.

 

عهه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی