پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان_cs35--2خط تولید_سایپا کاشان

بازگشت سایپا به مدار تولید

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محسن جهرودی را مدیری باتجربه خواند و حضور او را در سایپا زمینه ساز رقم خوردن روزهایی پربار دانست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس […]

امیر
شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محسن جهرودی را مدیری باتجربه خواند و حضور او را در سایپا زمینه ساز رقم خوردن روزهایی پربار دانست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در برنامه بازدید شهرک تولیدی سایپا در گلپایگان ضمن ابراز خشنودی از افزایش تولید در سایپا و به تبع آن افزایش اشتغال در شهر گلپایگان گفت محسن جهرودی مدیری باتجربه و دانش است که باحضور او در سایپا این شرکت به مدار تولید بازگشته و این زمینه ساز رقم خوردن روزهایی پربار برای سایپاخواهد بود.
وی به نقش سایپا در صنعت گلپایگان و اشتغال مردم این شهر هم اشاره کرد و گفت در فراکسیون تولید و اشتغال مجلس، دغدغه هایی در مورد اشتغال وجود دارد و نمایندگان آمادگی دارند تا هر گونه حمایت و کمکی را در اختیار صنایع به ویژه خودروسازی قرار دهند.
بختیار گفته است مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی برای صنعت خودروسازی قائل است و امیدوار است صنعتی که حدود یک دهه مشمول تحریم ها و مدیریت های غیر متخصص بوده بتواند در سال جدید به جایگاه خود برگردد.
وی بر نقش مهم گروه سایپا در توسعه همکاری با قطعه سازان اشاره کرده و خواستار توجه جدی به مشکلات موجود در صنایع قطعه سازی کشور به ویژه در گلپایگان شده است.
این نماینده مجلس به تصمیم های نادرست گذشته در صنعت خودروسازی هم اشاره و تاکید کرد که با انتصاب جهرودی به عنوان مدیرعامل سایپا، بسیاری از نارسایی های قبلی از بین خواهد رفت؛ ضمن این که وزیر صنعت، معدن و تجارت هم تلاش فراوانی برای بهبود شرایط صنایع انجام داده که امیدواریم به زودی کشور از آثار آن بهره مند شود.

سایپادیزل برترین شریک تجاری ولووتراکس در منطقه

سکوی اول تولید خودرو در ایران توسط سایپا با شوک مدیریتی

گسترش برنامه های مشترک سایپا و سیتروئن

آغاز فروش محصولات سایپا در جشنواره نوروزی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی