مدیرعامل رنو پارس با اعلام نارضایتی از روند مشتری مداری شرکت نگین خودرو به مدیران این شرکت هشدار داد و اعلام کرد در صورت ادامه نارضایتی محدودیت های بیشتری برای این شرکت اعمال خواهد شد. مدیرعامل شرکت رنو پارس و قائم مقام ارشد منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو اس.آ.اس اعلام کرد: با توجه […]
پیمان کارگر با اعلام این خبر گفت: رفتارهای شرکت نگین خودرو طی سالهای گذشته با مشتریان به هیچ وجه مورد تایید رنو نبوده و به همین دلیل محدودیت هایی را نیز برای آنها قائل شده ایم.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول فعالیت های رنو احترام به جایگاه مشتریان است، اظهار داشت: در این راستا شرط هایی را برای شرکت نگین خودرو در نظر گرفته ایم و چنانچه این روند اصلاح نشود به طور حتم در همکاری های آینده با این شرکت تجدید نظر خواهیم کرد.
کارگر خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در گذشته به دلیل عملکرد ضعیف نگین خودرو اجازه واردات خودرو کولیوس را از این شرکت سلب کردیم و در اختیار پارس خودرو قرار دادیم و چنانچه این روند ادامه داشته باشد این حق برای رنو وجود دارد تا در سیاست های خود تجدیدنظر کلی داشته باشد.
متاسفم از اینکه نگین خودرو واردکننده داستر است . عملکرد غیر حرفه ای و مشتری آزار نگین خودرو برای تخریب آبروی هر خودرویی کافی است. بعد از یکسال تعلل و تاخیر در تحویل داستر، خودرویی را تحویل دادند بدون کفی، بدون دفترچه راهنما و بدون حتی یک راهنمایی مختصر در مورد گارانتی. حتی نویگیشن خودرو فاقد نرم افزار مربوط به ایران است و پاسخ متصدی ارتباط با مشتری در قبال این نواقص بسیار مضحک و کودکانه است ” تحریم ها مانع شده”
در حالی که تمام خودروهای وارداتی حتی چینی هایی که برخی به آنها اشغال میگویند از نگین خودرو بهتر عمل میکنند.