پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو پارس_پیمان کارگر

هشدار رنو پارس به نگین خودرو

مدیرعامل رنو پارس با اعلام نارضایتی از روند مشتری مداری شرکت نگین خودرو به مدیران این شرکت هشدار داد و اعلام کرد در صورت ادامه نارضایتی محدودیت های بیشتری برای این شرکت اعمال خواهد شد. مدیرعامل شرکت رنو پارس و قائم مقام ارشد منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو اس.آ.اس اعلام کرد: با توجه […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل رنو پارس با اعلام نارضایتی از روند مشتری مداری شرکت نگین خودرو به مدیران این شرکت هشدار داد و اعلام کرد در صورت ادامه نارضایتی محدودیت های بیشتری برای این شرکت اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رنو پارس و قائم مقام ارشد منطقه آفریقا، خاورمیانه و هندوستان شرکت رنو اس.آ.اس اعلام کرد: با توجه به عملکرد ضعیف شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده شرکت رنو فرانسه در ایران، به آنها هشدارهای لازم را ارائه کرده ایم.

پیمان کارگر با اعلام این خبر گفت: رفتارهای شرکت نگین خودرو طی سالهای گذشته با مشتریان به هیچ وجه مورد تایید رنو نبوده و به همین دلیل محدودیت هایی را نیز برای آنها قائل شده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول فعالیت های رنو احترام به جایگاه مشتریان است، اظهار داشت: در این راستا شرط هایی را برای شرکت نگین خودرو در نظر گرفته ایم و چنانچه این روند اصلاح نشود به طور حتم در همکاری های آینده با این شرکت تجدید نظر خواهیم کرد.

کارگر خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در گذشته به دلیل عملکرد ضعیف نگین خودرو اجازه واردات خودرو کولیوس را از این شرکت سلب کردیم و در اختیار پارس خودرو قرار دادیم و چنانچه این روند ادامه داشته باشد این حق برای رنو وجود دارد تا در سیاست های خود تجدیدنظر کلی داشته باشد.

حضور رنو در ایران قوی تر از قبل

بازگشت پژو و رنو به یک شرط وابسته است.

تمایل رنو برای خرید سهام پارس خوردو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • kiomars | 03/07/1395 در 12:06

    متاسفم از اینکه نگین خودرو واردکننده داستر است . عملکرد غیر حرفه ای و مشتری آزار نگین خودرو برای تخریب آبروی هر خودرویی کافی است. بعد از یکسال تعلل و تاخیر در تحویل داستر، خودرویی را تحویل دادند بدون کفی، بدون دفترچه راهنما و بدون حتی یک راهنمایی مختصر در مورد گارانتی. حتی نویگیشن خودرو فاقد نرم افزار مربوط به ایران است و پاسخ متصدی ارتباط با مشتری در قبال این نواقص بسیار مضحک و کودکانه است ” تحریم ها مانع شده”
    در حالی که تمام خودروهای وارداتی حتی چینی هایی که برخی به آنها اشغال میگویند از نگین خودرو بهتر عمل میکنند.

کیوسک مطبوعاتی