پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد ایران خودرو

عرضه کارت اشتراک امداد خودرو ایران با تخفیف نوروزی 30درصدی

کارت اشتراک عادی، امداد خودرو ایران علاوه بر دفاتر بازاریابی و امدادگران این شرکت، در 30 مرکز استقبال نوروزی نیز عرضه خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس : کارت اشتراک عادی با یک سال اعتبار عرضه می شود و علاوه بر دارندگان محصولات ایران خودرو، مالکان خودروهای غیر از […]

امیر
پنجشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

کارت اشتراک عادی، امداد خودرو ایران علاوه بر دفاتر بازاریابی و امدادگران این شرکت، در 30 مرکز استقبال نوروزی نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

کارت اشتراک عادی با یک سال اعتبار عرضه می شود و علاوه بر دارندگان محصولات ایران خودرو، مالکان خودروهای غیر از ایران خودرویی نیز می توانند با تهیه آن از خدمات شرکت امداد خودرو ایران استفاده کنند.

حمل رایگان خودرو به نزدیکترین نمایندگی یا محل مورد نظر مشتری، دریافت خدمات امداد سیار بدون هزینه ایاب و ذهاب، ضمانت قطعات و خدمات ارائه شده، دریافت خدمات مشاوره فنی و راه اندازی تلفنی و همچنین انتقال سرنشینان خودروی نیازمند حمل با آژانس از جمله خدماتی است که در قبال دریافت کارت اشتراک عادی به هموطنان ارائه خواهد شد.

بهای این کارت برای یکسال اعتبار 109هزار تومان است که با تخفیف ویژه 30درصدی در آستانه نوروز97 ارائه خواهد شد.

هموطنان برای خرید و دریافت این کارت اشتراک می توانند به دفاتر بازاریابی امداد خودرو ایران مراجعه کنند، یا طی سفرهای نوروزی آن را از عاملین فروش امداد خودرو ایران دریافت کنند.

مراکز استقبال امسال در 30 مسیر پرتردد و ورودی شهرهای مسافری کشور ایجاد شده و امداد خودرو ایران نیز با حضو در این مراکز، علاوه بر استقبال از مسافران نوروزی و ارائه کارت اشتراک سیار، اطلاعات مورد نیاز مسافران از جمله فهرست و آدرس نمایندگی های شیفت خدمات پس از فروش ایران خودرو را در اختیار آنان قرار می دهد.

گفتنی است، جشنواره خدمات نوروزی سال 97 گروه صنعتی ایران خودرو از 23 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین به ارائه خدمات به هموطنان خواهد پرداخت.

ارائه خدمات به خودروهای غیرسایپایی در دستور کار امداد خودرو سایپا

ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات مرسدس بنز

آغاز جشنواره خدمات نوروزی امداد خودرو ایران خودرو

چند شركت امداد خودرو متخلف بسته مي شوند

راه اندازی سامانه های جدید درخواست امداد خودرو سایپا

رتبه اول امداد خودرو ایران در مسابقات ملی بهره وری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی