پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای اکسنت تاکسی

تاکسی گردشگری در پایتخت راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران، برنامه هایی برای ایجاد و راه اندازی تاکسی گردشگری در دستور کار داریم. علیرضا قنادان در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۳۹۷

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران، برنامه هایی برای ایجاد و راه اندازی تاکسی گردشگری در دستور کار داریم.

علیرضا قنادان در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت بی بدیل گردشگری است و باید از نظر زیر ساخت های گردشگری تقویت شود، ما نیز در سازمان تاکسیرانی به دنبال راه اندازی “تاکسی گردشگری”هستیم و توافقات اولیه با ستاد گردشگری شهرداری تهران صورت گرفته است.

وی افزود: برای معرفی ظرفیت گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر تهران تلاش خوبی توسط ستاد گردشگری صورت گرفته و امسال جنبه متفاوت مدیریت شهری را در ایام نوروزی و خدمات دهی به شهروندان و میهمانان شهر تهران شاهد بودیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: همکارانم پیش از نوروز برای خدمات دهی بهینه به شهروندان و گردشگران برنامه ریزی داشتند و در دو حوزه اقدام شد.

قنادان مطرح کرد: در مرحله اول و پیش از نوروز، نقاط مهم و با تقاضای سفر بالا شناسایی، تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ، اجرایی و گشت های نظارتی نیز فعال شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز همزمان با ایام تعطیلات، شیفت بندی لحاظ شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۰۰ نقطه ای که توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران شناسایی و به سازمان معرفی و ابلاغ شد، ناوگان خوردویی و گشتی تاکسیرانی مستقر و خدمات رسانی تاکسیرانی به جد دنبال و اجرایی می شود.

نوسازی ناوگان تاکسی رانی نیجریه با محصولات ایران خودرو

برنامه‌ ویژه تاکسیرانی برای روزهای پایان سال

نوسازی تاکسی های ون پس از وقفه 10 ساله

مسئول خط حق تعیین نرخ کرایه تاکسی را ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی