پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری ایساکو

افزایش رضایت مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو/ گزارش عملکرد ایساکو در ایام نوروز 97

در نشست خبري مديران شركت ايساكو با موضوع خدمات نورزي كه با حضور مديرعامل شركت ايساكو، اصحاب رسانه و تني چند از مديران اين شركت در ايران خودرو برگزار شد، مديرعامل ایساکو گزارش عملكرد اين شرکت در ايام نوروز را در اختيار رسانه ها قرار داد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو: مهندس رضا حسيني مديرعامل […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

در نشست خبري مديران شركت ايساكو با موضوع خدمات نورزي كه با حضور مديرعامل شركت ايساكو، اصحاب رسانه و تني چند از مديران اين شركت در ايران خودرو برگزار شد، مديرعامل ایساکو گزارش عملكرد اين شرکت در ايام نوروز را در اختيار رسانه ها قرار داد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

مهندس رضا حسيني مديرعامل شركت ايساكو ضمن خير مقدم به خبرنگاران گفت: با مقایسه ای میان دستاوردهاي سال ٩٦ و ٩٧ ، به این نتیجه می رسیم در واقع در سال ٩٧ حدود ٢٥٠٠ امداد حتي به خودروهاي خارج از سبد محصولات ايران خودرو بوده است. وي افزود: امداد خودرو پلاس كه در محل امداد رساني كردند باعث شد حمل خودروهای دچار نقص فنی كاهش يابد.

ميانگيرن انتظار براي امداد ٢٤.٥ دقيقه بود كه با بهبود همراه شده است. خوشبختانه با برنامه ريزي توانستيم در اين ايام ٢ درصد رشد كيفي در رضايت مشتريان داشته باشيم و البته به طور ميانگين با استناد به گزارششرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال قبل حدود ٣ درصد رشد را تجربه كرديم.

در طرح خدمات نوروزي بالغ بر ٧ هزار نفر بسيج شده بودند و تيم هاي بازرسي محسوس و نامحسوس نيز بر كار خدمات نظارت داشتند. حسيني اضافه كرد: با توجه به اين که سال جاري سال حمايت از كالاي ايراني نام گرفته است، سعي كرديم از مشترياني كه با محصولات ايران خودرو با كيلومترهاي بالا استفاده كرده بودند، تقدیر کنیم. همچنين براي اولين بار ميانگين زمان ارسال قطعه براي خودروهاي متوقف شده را به ميانگين ١روز رساندیم در حالي كه این میانگین در سال قبل ١.٥ روز بود. مقایسه این آمار رشد حدود ٤٠ درصدی را نشان مي دهد.

ضمنا در سال ٩٧ در جزايري ثل كيش و قشم كه مناطق ازاد هستند و اغلب خودروهای وارداتی در آن ها تردد می کنند و خودروهای داخلی كمي در آن ها حضور دارند توانستيم خدمات بدهيم و حتي يك مورد عدم پذيرش نداشتیم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی