پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو با دو محصول جدید خواهد درخشید!

معرفی چری تیگو5 و MVM110 جدید در حضور خبرنگاران چهارشنبه 14 مرداد مدیران خودرو طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و در حضور جمعی از اصحاب رسانه از دو محصول جدید خود یعنی MVM110S در کلاس هاچ بک شهری کوچک و چری تیگو5 در کلاس شاسی بلندها با گیرباکس CVT رونمایی کرد. مهندس امیری […]

javankhodro
جمعه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

معرفی چری تیگو5 و MVM110 جدید در حضور خبرنگاران

چهارشنبه 14 مرداد مدیران خودرو طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و در حضور جمعی از اصحاب رسانه از دو محصول جدید خود یعنی MVM110S در کلاس هاچ بک شهری کوچک و چری تیگو5 در کلاس شاسی بلندها با گیرباکس CVT رونمایی کرد.

مهندس امیری مدیر فروش و بازاریابی مدیران خودرو: قرار است خودروهای رده لوکس این کمپانی زین پس با برند چری به بازار عرضه شود. در حال حاضر تقاضا در بازار خودروهای چینی شاسی بلند زیر 100 میلیون زیاد است و مدیران خودرو قصد دارد با عرضه این محصول جدید، پاسخی مناسب به نیاز خریداران بدهد. تیگو5 دارای 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی خواهد بود که نشان دهنده اطمینان سازنده از کیفیت محصول است.

مدیران خودرو

مدیران خودرو

آقای ژانگ گویی بینگ همتای چینی مدیران خودرو به همکاری نزدیک و متداوم چری با مدیران خودرو و ورود به 10 امین سال شراکت اشاره کرد و افزود: این نزدیکی ریشه در تمدن کهن این دو کشور دارد و در بحث صادرات به کشورهای همسایه ایران، اگر از لحاظ اقتصادی توجیه داشته باشد، چین تمایل دارد که خودروهای چری را از پایگاه ایران، به کشورهای همسایه صادر کند.

آقای مهندس شریعت مدیر عامل شرکت مدیران خودرو در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چه پیش بینی برای شرایط پسا تحریم دارید؟ گفت: اخذ اعتبارات خارجی و بهبود نقدینگی و قدرت خرید مردم تاثیری مثبت دارد، اما از طرفی افزایش حدود 21 درصدی ارز مبادله ای، 10درصدی دستمزد و 1 درصدی مالیات بر ارزش افزوده همگی دلایلی هستند که شرایط کاهش قیمت را دشوار می کنند. بنابراین با کارشناسی صورت گرفته درخواست افزایش 15 درصدی قیمت خودروهای ساخت داخل ارائه شده و منتظر تصویب آن هستیم. باید مد نظر داشت که با ورود خودروسازهای جدید رقابت جدی تر می شود.

وی خاطر نشان کرد که مدیران خودرو امسال هم رتبه ممتاز خدمات پس از فروش را از آن خود کرده و دستیابی به این رتبه را مرهون تامین منافع نمایندگان برای بالا بردن بازدهی خدمات به مشتریان می داند. همچنین از سیاست های شرکت این است که تا حد امکان، تمامی نمایندگان فروش MVM، خدمات پس از فروش هم ارائه دهند.

بروز رسانی: افزایش 21 درصدی ارز مبادله ای و درخواست برای افزایش قیمت خودرو

چری Tiggo5 اتوماتیک، شاسی بلند جدید مدیران خودرو، در راه بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی