پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Ford_thunderbird_1959_Iran_فورد تاندر برد 1959 ایران-2

فروش فورد تاندربرد 1959 در ایران به مبلغ 350 میلیون

به تازگی یک دستگاه فورد تاندربرد 1959 در یکی از سایت ها فروش خودرو به قیمت 350 میلیون آگهی شده است. این خودرو کلاسیک مسلماً جز آخرین ها در نوع خود می باشد. بسیاری از افراد گاهی بدون هیچ نیازی به بررسی آگهی های روزنامه و سایت ها می پردازند. شاید بتوان گفت اطلاع از […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

به تازگی یک دستگاه فورد تاندربرد 1959 در یکی از سایت ها فروش خودرو به قیمت 350 میلیون آگهی شده است. این خودرو کلاسیک مسلماً جز آخرین ها در نوع خود می باشد.

بسیاری از افراد گاهی بدون هیچ نیازی به بررسی آگهی های روزنامه و سایت ها می پردازند. شاید بتوان گفت اطلاع از اینکه چه چیزی، کجا و به چه قیمتی فروش میرود یک نوع تفریح لذت بخش است. این علاقه ی گاه و بی گاه با وجود عکس در آگهی، دو چندان می شود و عده بیشتری را به خود مشغول می کند. مسلماً علاقه مندان به خودرو از این قاعده مستثنی نیستند و گاهی با دیدن آگهی دیگران از خودرویی که دارند یا می توانند خریداری کنند، لذت می برند.

اما به تازگی یک آگهی در یکی از سایت های فروش خودرو منتشر شده که در آن خودروی فورد تاندربرد 1959 (1959 Ford Thunderbird) برای فروش به مبلغ 350 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

Ford_thunderbird_1959_Iran_فورد تاندر برد 1959 ایران-2

مالک این خودرو، که در وضعیت مناسبی نیز نگهداری شده، مدعی است که از این خودرو فقط 3 دستگاه وارد ایران شده که از این تعداد نیز هم فقط همین یک دستگاه باقی مانده است.

به گفته وی این خودرو دارای پلاک تاریخی و ملی بوده و مطابق با اسناد آن خودروی فوق متعلق به سفیر کبیر ایتالیا در تهران در سالهای گذشته بوده است .

Ford_thunderbird_1959_Iran_فورد تاندر برد 1959 ایران-2 Ford_thunderbird_1959_Iran_فورد تاندر برد 1959 ایران-2

وی مبلغ پیشنهادی خود را 350 میلیون ذکر کرده و می گوید فقط به دلیل کمبود جا قصد فروش دارد در حالی که سال گذشته با مشتری 500 میلیونی هم حاضر به فروش خودروی خود نبوده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی