پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح ترافیک جدید

طرح ترافیک 97 از نیمه اردیبهشت اجرا می شود/ مجوز طرح سال گذشته تا چه تاریخی انقضا دارد؟

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، با توجه به درخواست شهرداری برای آماده‌سازی شرایط اجرایی، طرح ترافیک 97 از نیمه اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. همچنین خودروها می توانند با مجوز طرح ترافیک سال گذشته تا 15 اردیبهشت ماه در محدوده طرح ترافیک تردد کنند. سردار محمدرضا مهماندار با علام این خبر اظهار داشت: […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گفته رییس پلیس راهور تهران بزرگ، با توجه به درخواست شهرداری برای آماده‌سازی شرایط اجرایی، طرح ترافیک 97 از نیمه اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد. همچنین خودروها می توانند با مجوز طرح ترافیک سال گذشته تا 15 اردیبهشت ماه در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

سردار محمدرضا مهماندار با علام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست شهرداری محترم تهران در مهیا کردن شرایط اجرای طرح ترافیک در سال جدید، اجرای طرح ترافیک از ١٥ اردیبهشت آغاز خواهد شد، لذا خودروها با مجوز سال گذشته می‌‌‌توانند تا نیمه اردیبهشت ماه در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

وی افزود: درخصوص عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنج‌‌شنبه به زودی در شورای ترافیک تهران تصمیم‌‌گیری خواهد شد و تا اعلام نتیجه طرح ترافیک و زوج فرد همچون قبل از شنبه تا پنج‌شنبه اجرا می‌شود.

رییس راهور تهران بزرگ همچنین در خصوص افرادی که محل زندگی‌‌شان در محدوده طرح ترافیک است، اظهار داشت: در طرح جدید مقرر است تا این افراد تا قبل از ساعت ٨/٣۰ از محدوده طرح ترافیک خارج شوند و البته تردد این خودروها در طرح زوج و فرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودروها مجاز است.

مهماندار تصمیم‌‌گیری در زمینه اجازه تردد اینگونه خودروها بدون رعایت مقررات زوج و فرد را منوط به تصمیم‌‌گیری شورای ترافیک تهران دانست.

منبع: مهر

مهمترین تغییرات طرح ترافیک در سال ۹۷

جزییات طرح ترافیک جدید و قیمت های ورود به محدود مشخص شد+ جدول

نحوه محاسبه عوارض در طرح ترافیک جدید / پرونده فروش آرم طرح ترافیک برای همیشه بسته شد

تصویب طرح ترافیک جدید توسط فرمانداری

نقاط قوت و ضعف طرح ترافیک جدید

طرح ترافیک 97 چه تغییراتی دارد؟/ تقسیم تهران به 3 زون ترافیکی

محدوده طرح ترافیک و زوج فرد در سال 97 ثابت می ماند/حداقل و حداکثر هزینه ورود به محدوده در سال 97

دوربین های طرح ترافیک و زوج و فرد از ۲۸ اسفند خاموش می‌شوند

دوربین ثبت ورود به محدوده زوج و فرد پل همت غیرفعال شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی