پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکاپ فوتون بنزینی

پیش فروش وانت پیکاپ فوتون (اردیبهشت 97)

پیش فروش وانت پیکاپ فوتون با تخفیف خرید محصول ایرانی توسط گروه صنعتی ایران خودرو از امروز دوم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود. گروه صنعتي ايران خودرو با هدف تامين تقاضاي مشتريان به خودروهاي كار، طرح پيش فروش پيكاپ فوتون TUNLAND را از دوم ارديبهشت به تعداد محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت […]

امیر
یکشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیش فروش وانت پیکاپ فوتون با تخفیف خرید محصول ایرانی توسط گروه صنعتی ایران خودرو از امروز دوم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود.

گروه صنعتي ايران خودرو با هدف تامين تقاضاي مشتريان به خودروهاي كار، طرح پيش فروش پيكاپ فوتون TUNLAND را از دوم ارديبهشت به تعداد محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت به اجرا مي گذارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

در این طرح پيش فروش، پيكاپ فوتون TUNLAND به دو صورت يك و دو وديعه اي و موعد تحویل های تیر و مرداد 97 به فروش مي رسد.

به هر يك از متقاضيانی كه در طرح پيش فروش پیکاپ فوتون TUNLAND ثبت نام كنند، در صورت واريز نقدي مابه التفاوت نهايي در مهلت تعيين شده در دعوتنامه و دريافت خودرو مبلغ يك ميليون تومان «تخفيف خريد محصول ايراني» پرداخت مي شود. اين تخفیف در صورت منقضی شدن دعوتنامه و يا انصراف قرارداد قابل ارائه نخواهد بود.

مشتريان براي بهره مندي از مزاياي اين طرح مي توانند به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir مراجعه و براي ثبت نام اقدام كنند.

مشخصات فنی وانت پیکاپ فوتون :

فوتون، با موتور بنزینی ۲۴۰۰ سی سی، ۱۶ سوپاپ و مجهز به ترمز دیسکی در چرخ های جلو و سیستم ترمز ABS – EBD از سوی ایران خودرو دیزل به فروش می رسد.

بروزرسانی:

شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد

فروش نقدی و اعتباری وانت نیسان (تیر 97)

فروش نقدی و اقساطی وانت کارا 2000 (فروردین 97)

نیسان وانت با کابین جدید می آید

وانت هایی که چراغ تولیدشان خاموش شد

پیش فروش محصولات ایران خودرو (اردیبهشت 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی