پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در توسعه خط تولید مدیران خودرو

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، نشست خبری مشترکی با حضور برخی از رسانه‌های خبری ایران و چین برگزار شد که طی آن مدیران ارشد شرکت چری اینترنشال و مدیران ایرانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. محورهای گفتگو در خصوص برنامه های توسعه  و محصولات آتی چری برای بازار ایران و دیگر کشورها چشم […]

javankhodro
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، نشست خبری مشترکی با حضور برخی از رسانه‌های خبری ایران و چین برگزار شد که طی آن مدیران ارشد شرکت چری اینترنشال و مدیران ایرانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. محورهای گفتگو در خصوص برنامه های توسعه  و محصولات آتی چری برای بازار ایران و دیگر کشورها چشم انداز این خودرو ساز بین‌المللی را برای خبرنگاران روشن کرد.

در این نشست خبری آقای بهرام شریعت رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه توسعه شرکت چری در ایران بعنوان بزرگترین جوینت ونچر خصوصی در ایران گفت: ” فاز اول کارخانه مدیران خودرو با ظرفیت 60 هزار دستگاه پیش‌تر تکمیل شده و در سال گذشته با صد در صد ظرفیت خود به بهره‌برداری رسیده است. فاز دوم کارخانه از یک سال پیش با ایجاد زیرساخت های لازم و با کاملترین شکل از تجهیزات و تکنولوژی های با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه در سال در کمتر از سه ماه آتی تکمیل و به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. البته ما به طور همزمان بر توسعه بازار فعالیت می‌کنیم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم سهم 80 تا 100 هزار دستگاهی خود را از بازار ایران تجربه کنیم. در فاز دوم توسعه کارخانه افزایش ظرفیت تولید، استفاده از ظرفیت های تولیدکنندگان داخلی و تمرکز بر بحث R&D از محورهای این پروژه است. یکی از مهمترین مباحثی که با شرکت چری بطور جدی پیگیر آن هستیم استفاده از ظرفیت های تولید داخل و استفاده از سازندگان مختلف ایرانی و انتقال تکنولوژی از شرکت های چینی به ایران هستیم. بحث تولید قطعات در داخل ایران یک فرآیند درحال گسترشی است که نیازمند پیگیری مستمر و بسترسازی مناسب است که از سوی ما در حال انجام است.”
بهرام شریعت ابراز امیدواری کرد در صورت دستیابی به 90 درصد اهداف تعیین شده، بلافاصله ایجاد فاز سوم کارخانه را در دستور کار قرارخواهد داد. ایجاد مرکز R&D متمرکز در ایران و بکار گیری مهندسین ایرانی در کنار استفاده از تیم های چینی را از دیگر فعالیت های در حال انجام برای توسعه فاز دوم برشمرد.
همچنین آقای پِن رئیس هیات مدیره گروه چری، از طراحی و تولید نسل سوم گیربکس های CVT و استفاده در محصولات آتی چری خبر داد. ابعاد کوچکتر و گشتاور بالاتر از مزیت های این گیربکس عنوان شده است. انجام آزمایش های لازم و تست های سازگاری برای بالاتر بردن راندمان گیربکس ها با اقلیم و شرایط آب و هوای ایران از جمله نکاتی بود که پِن به آن اشاره کرد.

شرکت چری در حالی بیست و یکمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد که سعی دارد با بکار گیری جدیدترین اصول ایمنی و تکنولوژی های روز، محصولات خود را راهی بازارهای اروپا و آمریکا کند.
پیش از این کنفرانس خبری، نمایندگان کشورهای مختلف در جلسه‌ایی جداگانه جدیدترین شیوه های اطلاع رسانی و معرفی محصول به مشتریان  را بررسی کردند و بر بکار گیری موثر تر از ظرفیت های فضای مجازی تاکید و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی