پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید برلیانس H200

افزایش ظرفیت تولید برلیانس H200 به 14 دستگاه در ساعت

معاون تولید پارس خودرو گفت: تولید برلیانس H200  با هدف افزایش ظرفیت توليد و سهم بازار به 14 دستگاه در ساعت افزایش يافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : حمیدرضا دشتی با اشاره به اهداف استراتژیک پارس خودرو در سال 97 بر اساس برنامه هاي اعلام شده گروه سايپا […]

امیر
یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

معاون تولید پارس خودرو گفت: تولید برلیانس H200  با هدف افزایش ظرفیت توليد و سهم بازار به 14 دستگاه در ساعت افزایش يافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

حمیدرضا دشتی با اشاره به اهداف استراتژیک پارس خودرو در سال 97 بر اساس برنامه هاي اعلام شده گروه سايپا گفت: به منظور افزایش ظرفیت تولید و سهم بازار، با نصب و بکارگیری اتوماسیون و دستگاه های جدید، ظرفیت تولید برلیانس H200 از 10دستگاه به 14 دستگاه در ساعت افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این مطلب که دستگاه ها و اتوماسیون جدید در پارس خودرو طراحی و ساخته شده است، تصریح کرد: به منظور افزایش بهره وری و کاهش زمان تولید، تمام دستگاه ها به صورت کامل در خطوط تولید مورد بهره برداری قرار گرفته که این تجهیزات نقش به سزایی در افزایش میزان تولید خواهد داشت.

دشتی با اشاره به افزایش سطح کیفی برلیانس H200 از 2ستاره به 3 ستاره در سال گذشته و حفظ روند تولید با کیفیت افزود: تولید محصول با کیفیت تعهد ما نسبت به مشتریان است و افزایش تیراژ تولید باعث کاهش کیفیت محصولات پارس خودرو نخواهد شد.

وی گفت: دستیابی به راندمان تولید بالا در راستای تکریم مشتری و تحویل به موقع خودرو، کاهش هزینه توليد تجهیزات به جهت ساخت در داخل شرکت و افزایش سودآوری به منظور افزایش تیراژ تولید از دیگر دستاوردهای انجام پروژه نصب اتوماسیون و دستگاه های جدید بوده است.

معاون تولید پارس خودرو خاطرنشان کرد: این شرکت در سال گذشته 242 هزار و242 دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کرده است که از این آمار، 45 هزار دستگاه مربوط به تولید خانواده برلیانس بوده است.

برلیانس H200 خودروی خانواده/ نگاهی به مزیت های رقابتی برلیانس سری 200

استفاده از تکنولوژی شرکت ب ام و در خودروهای برلیانس

افزایش کیفیت و افزایش تولید ساخت داخل محصولات برلیانس

برلیانس H200 پارس خودرو سه ستاره کیفیت را کسب کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی