پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش اقساطی جیلی (مرداد 94)

جیلران موتور طرح فروش تابستانه خود را با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومانی و تنوع در انتخاب رنگ خودروها آغاز کرد. این طرح شامل Emgrand7 ،Emgrand7-RV و Emgrand X7 می شود که امگرند ایکس 7 شاسی بلند است و هر سه خودرو اتوماتیک می باشند. طرح تابستان جیلران موتور با اقساط 15 ماهه و تحویل […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

جیلران موتور طرح فروش تابستانه خود را با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومانی و تنوع در انتخاب رنگ خودروها آغاز کرد. این طرح شامل Emgrand7 ،Emgrand7-RV و Emgrand X7 می شود که امگرند ایکس 7 شاسی بلند است و هر سه خودرو اتوماتیک می باشند.

طرح تابستان جیلران موتور با اقساط 15 ماهه و تحویل فوری محصولات با شرایط زیر اجرا خواهد شد.فروش_اقساطی_جیلی_جلیران موتور_مرداد 94در فروش نقدی محصولات تخفیفات بیشتری در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات جیلی به وب سایت جیلران موتور مراجعه کنند.

باتوجه به اینکه جلیران موتور سابقه نه چندان مطلوبی در ارائه خدمات پس از فروش و رعایت زمان بندی تحویل و… ندارد. لطفاً در صورت داشتن هرگونه تجربه مثبت یا منفی با استفاده از نظرات جوان خودرو را مطلع نمایید.

جیلی امگرند 9 ، طراحی مشترک ولوو و جیلی به ایران می آید.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی