پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

خرید چری تیگو 7 ، سود آور است یا خیر؟

این روزها سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی و حتی تولید داخل ، تبدیل به یک دغدغه پیچیده برای ذهن خریداران شده. خریدار بین انتخابهای خود مردد می شود، با بودجه ای مشخص خودروی صفر بخریم یا یک خودروی مدل بالاتر اما کارکرده؟ چه بخریم که ارزش افزوده آن در میان مدت اندوخته شود و از […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

این روزها سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی و حتی تولید داخل ، تبدیل به یک دغدغه پیچیده برای ذهن خریداران شده. خریدار بین انتخابهای خود مردد می شود، با بودجه ای مشخص خودروی صفر بخریم یا یک خودروی مدل بالاتر اما کارکرده؟ چه بخریم که ارزش افزوده آن در میان مدت اندوخته شود و از طرفی در مدت تملک خودرو لذت بیشتری از سواری و مسافرت با آن ببریم؟

در میانه رو به بالای بازار فعلی، حفره های خالی بزرگی در بازه قیمت 120 تا 200 میلیون تومان وجود دارد و به جز 2-3 خودرو که آن هم پراکنده در این بازه جا خوش کرده اند، گزینه صفر کیلومتر دیگری به چشم نمی خورد. یکی از گزینه هایی که می شود روی آن حساب کرد ، چری تیگو7 است که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین محصولات چری در ایران به حساب می آید. شاسی بلندی با موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس دبل کلاچ.

این خودرو حدود یک سال قبل توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شد و تا امروز از استقبال خوبی برخوردار بوده است. کیفیت ساخت و آپشنهای کاربردی تیگو7 آن را به یک خودروی مقبول تبدیل کرده است.

شاید بتوانید با حدود 150 میلیون تومان یک شاسی بلند کوچک کره ای و البته کارکرده در بازار پیدا کنید، اما باید تبعات و خرجهای آن را نیز بپذیرید. اما تیگو7 از گارانتی با استاندارد جهانی یعنی 5 سال یا 150هزار کیلومتر بهره می برد و ضریب اطمینان مشتری را تا حد زیادی افزایش می دهد. ضمن اینکه برای مسافرت خانوادگی می توانید روی راحتی این شاسی بلند زیبا حساب کنید.

نمایندگی 193 خسروانی، 2 سال پیاپی یعنی 2016 و 2017 رتبه اول را در بخش فروش محصولات مدیران خودرو از آن خود کرده است. اعطای به روز ترین شرایط فروش، احترام به سلیقه مشتری، پیگیری سریع درخواستها به طور کلی مشتری مداری، در این نمایندگی یک روتین است. ضمن اینکه در بخش خدمات پس از فروش تمامی استانداردها با وسواس توسط این نمایندگی رعایت می شود.

شرایط جدیدفروش بهاره تیگو7 باقیمت جدید
تحویل فوری
پیش پرداخت 50%

نمایندگی خسروانی – شعبه شمیران: 02122707171
نمایندگی خسروانی – شعبه شرق: 02177040670
نمایندگی خسروانی – شعبه غرب: 02166034660

www.khosravani.com

 

خسروانی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی