پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس H230 تاکسی

شرایط فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97)

شرایط فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی توسط گروه خودروسازی سایپا به شرح جداول زیر اعلام می شود. پیش فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97) : فروش فوری و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97) : مشخصات فنی برلیانس H230 : برلیانس H230 یک پیشرانه ۴ سیلندر با کد BM15L که […]

امیر
پنجشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرایط فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی توسط گروه خودروسازی سایپا به شرح جداول زیر اعلام می شود.

پیش فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97) :

پیش فروش نقدی و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97)

فروش فوری و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97) :

فروش فوری و اعتباری برلیانس H230 تاکسی (اردیبهشت 97)

مشخصات فنی برلیانس H230 :

برلیانس H230 یک پیشرانه ۴ سیلندر با کد BM15L که برگرفته از پیشرانه‌های میتسوبیشی است را در دل خود جای داده. این پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و این سدان نسبتا ارزان‌قیمت را در وضعیت مناسبی نسبت به رقبای‌ خود قرار می‌دهد و از این نظر با رانا در یک کفه ترازو قرار می گیرد. گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متری کشش مناسبی برای این سدان کوچک ایجاد می‌کند. اما هنگام روشن بودن کولر و حرکت در سربالایی راهی به جز معکوس دنده‌ها برای حفظ کشش نیست.
برلیانس سری ۲۰۰ در 2 نسخه اتوماتیک و منوآل در بازار عرضه می‌شود که نسخه منوآل به گیرباکس 5 سرعته دستی و با قیمتی نزدیک به رانا، انتخاب بهتری برای این رویارویی 2 نفره است. در نسخه اتوماتیک شاهد استفاده از همان گیرباکس دستی هستیم که تنها با کلاچ اتوماتیک جفت شده است (معروف به AMT) و عملکردی معمولی دارد. ضمن این‌که باید حدود 46 میلیون تومان برای خرید این مدل پرداخت کنید که حدودا 10 میلیون تومان از رانا LX گران تر است، اما در مسیرهای پرترافیک و شلوغ گزینه ای منطقی میان خودروهای این رنج قیمت به شمار می رود. از نکات مثبت برلیانس H230 می توان به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP و مصرف سوخت حدود ۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد که از این هاچ‌بک جمع‌وجور یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه ساخته‌اند. ضمن اینکه سری 200 توانسته استاندارد یورو5 را کسب کند.

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

نگاهی به برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو

مقایسه 206 صندوق دار و برلیانس H230 / قدیمی یا جدید؟

2 راهی میان سدان های ارزان قیمت/ رانا بخریم یا برلیانس H230 ؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی