پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوبارو WRX

قیمت جهانی سوبارو WRXو WRX STI اعلام شد

کمپانی سوبارو مشغول گسترش دادن خط تولید خودرو های کراس اوور است. اما این کمپانی از محصولات نمادین خود از جمله WRX هم غافل نشده است و نمونه جدیدی از این خودرو برای سال 2019 وارد بازار خواهد کرد. اکنون قیمت پایه ای این خودرو با افزایش کمی اعلام شده است. خبر خوب برای علاقه […]

ارشیا
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی سوبارو مشغول گسترش دادن خط تولید خودرو های کراس اوور است. اما این کمپانی از محصولات نمادین خود از جمله WRX هم غافل نشده است و نمونه جدیدی از این خودرو برای سال 2019 وارد بازار خواهد کرد. اکنون قیمت پایه ای این خودرو با افزایش کمی اعلام شده است.

خبر خوب برای علاقه مندان این است که  نمونه جدید از WRX STI با قدرت بیشتر عرضه خواهد شد. این نمونه از موتور 2.5 لیتری توربو شارژ با 310 اسب بخار قدرت بهره می برد. تغییرات فنی اعمال شده شامل: منیفولد ورودی با ورودی هوای بیشتر, سیستم اگزوز پرفورمنس, ECU ریمپ شده و پیستون جدید خواهد بود. هم چنین ضریب دنده 3 خودرو هم تغییر کرده است تا شتاب بهتری داشته باشد. سیستم صوتی خودرو هم ارتقا یافته است و از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با اپلیکیشن های Apple CarPlay  و Android Auto بهره می برد. در نسخه پریمیوم از صفحه نمایش 7 اینچی استفاده خواهد شد. نمونه های STI و WRX معمولی از گیربکس CVT با تکنولوژی ایمنی EyeSight استفاده خواهند کرد. سوبارو از یک نسخه محدود در هر دو مدل WRX STI و WRX رو نمایی خواهد کرد. این محصول با نام Series.Gray عرضه خواهد شد. این نمونه از رینگ های آلومینیومی مشکی رنگ, رنگ بدنه خاکستری Khaki و آینه های جدید بهره می برد. نسخه WRX همانند نسخه پریمیوم از صندلی های ریکارو و دیگر آپگرید ها بهره می برد. در نسخه STI از زیر بندی تقویت شده برند بیلشتین استفاده می شود. هم چنین از کلیپر های ترمز نقره ای در این نمونه استفاده خواهد شد. از این نمونه 750 عدد برای نمونه WRX و 250 عدد برای STI استفاده خواهد شد. قیمت پایه ای در نظر گرفته شده برای نمونه STI 28,080 دلار خواهد بود. این نمونه با گیربکس 6 دنده دستی عرضه می شود. نمونه پریمیوم با قیمت پایه 30,380 دلار با گیربکس معمولی و قیمت 32,280 با گیربکس CVT عرضه خواهد شد. نمونه STI با قیمت پایه ای 37,480 دلار عرضه خواهد شد. نمونه های Limited edition هم با قیمت پایه 42,280 دلار وارد بازار می شود. اگر بخواهید رنگ Series.Gray هم سفارش دهید باید 3100 دلار اضافه پرداخت کنید. پیش بینی می شود فروش این خودرو ها از تابستان سال 2018 آغاز شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی