چندی پیش شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که دیگر از پیشرانه 4.2 لیتری دیزلی TDI بر روی فولکس واگن توآرگ و پسر عمویش یعنی پورشه، استفاده نخواهد کرد و بعد از گذشت مدتی، جانشین آن را انتخاب خواهد کرد، تا اینکه دیروز شرکت خودروسازی فولکس واگن جایگزینی برای پیشرانه 4.2 لیتری TDI توآرگ انتخاب […]
چندی پیش شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد که دیگر از پیشرانه 4.2 لیتری دیزلی TDI بر روی فولکس واگن توآرگ و پسر عمویش یعنی پورشه، استفاده نخواهد کرد و بعد از گذشت مدتی، جانشین آن را انتخاب خواهد کرد، تا اینکه دیروز شرکت خودروسازی فولکس واگن جایگزینی برای پیشرانه 4.2 لیتری TDI توآرگ انتخاب کرد، ولی این انتخاب کمی متفاوت تر از قبل انجام شده و آن هم جایگزین کردن یک پیشرانه محرک هیبریدی به جای پیشرانه 4.2 لیتری مذکور است.
پیش از هرچیز، فولکس واگن لیستی از امکانات و تجهیزات جدید فولکس واگن توآرگ را هم منتشر کرده که شامل صندلیهای جلو برقی با قابلیت تنظیم در 14 جهت، رینگهای آلیاژی 21 اینچی قابل سفارش، سیستم کنترل فاصله پارک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم اخطار برخورد از جلو، سیستم کمک راننده و در آخر هم سیستم هشدار خروج از خط ممتد جاده میشود.
سیستم محرک جدید این خودروکه از یک موتور الکتریکی و یک پیشرانه درون سوز بنزینی شش سیلندر V شکل سوپرشارژردار از نوع TSI تشکیل شده که موتور الکتریکی حداکثر 52 اسب بخار قدرت تولید کرده و پیشرانه درون سوز شش سیلندر نیز نهایتاً 333 اسب بخار قدرت تولید میکند که به صورت ترکیبی این دو نیرو در مجموع به 380 اسب بخار رسیده است. طبق اعلام رسمی شرکت خودروسازی فولکس نیز، با رانندگی در حالت تمام الکتریکی، تنها میتوان به حداکثر سرعت 31 کیلومتر بر ساعتی در کنار تولید صفر گرمی گازهای آلاینده محیط زیست رسید.
دیدگاه خود را بنویسید