پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لنسر

شرایط فروش ویژه میتسوبیشی در ماه رمضان + جدول فروش

شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، شرایط فروش ویژه جهت ماه مبارک رمضان را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد. شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان این شرکت، با تاکید بر دو خودرو اوتلندر بنزینی و خودرو لنسر است. اوتلندر بنزینی در دو مدل 2017 و 2018 با قیمت […]

javankhodro
دوشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۷

شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، شرایط فروش ویژه جهت ماه مبارک رمضان را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد. شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان این شرکت، با تاکید بر دو خودرو اوتلندر بنزینی و خودرو لنسر است.

اوتلندر بنزینی در دو مدل 2017 و 2018 با قیمت های قطعی و تحویل فوری به فروش می رسد که در شرایطی بی سابقه، تعداد اقسط از 6 ماهه بدون سود شروع شده و تا 36 ماه نیز ادامه می یابد.
همچنین این شاسی بلند ژاپنی در شرایط فروش نقدی نیز دارای ((تخفیف ویژه خرید نقدی)) است.
اوتلندر تیپ 5 دارای امکانات ویژه ای از قبیل 7 کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، دوربین 360 و …. بوده که یکی از پر فروش ترین محصولات میتسوبیشی در ایران به حساب می آید.
خودرو لنسر با مدل 2018، قیمت قطعی، تحویل فوری و تخفیف خرید نقدی به فروش می رسد که برای این خودرو نیز شرایطی استثنایی در نظر گرفته شده است. تعداد اقسط از 6 ماهه بدون سود شروع شده و تا 60 ماه نیز ادامه می یابد.
این سدان ژاپنی با بهره مندی از آپشن هایی مانند چرخش چراغ های جلو در پیچ ها (AFS)، پدال های منیزیومی، تعویض دنده پشت فرمان، 6 کیسه هوا، رینگ های 18 اینچی و … خودرو ایده آلی برای خانواده های ایرانی و مخصوصا جوانان است.

برای توضیحات بیشتر به سایت آرین موتور مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی