پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما ایرباس

تحویل 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال جاری

به گفته سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، احتمالا 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال تحویل شرکت‌های هواپیمایی داخلی می‌شود. صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارداد شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ و ایرباس با شرکت‌های ایرانی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی بوئینگ پس از خروج آمریکا از برجام زیر بار […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

به گفته سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، احتمالا 3 فروند هواپیما ایرباس جدید تا پایان سال تحویل شرکت‌های هواپیمایی داخلی می‌شود.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارداد شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ و ایرباس با شرکت‌های ایرانی اظهار کرد: شرکت هواپیمایی بوئینگ پس از خروج آمریکا از برجام زیر بار نرفته و به قرارداد خود پایبند نبوده و قرار نیست هواپیمایی به ایران تحویل دهد.

وی با اشاره به قرارداد شرکت هواپیمایی ایرباس با شرکت‌های ایرانی افزود: شرکت‌های هواپیمایی داخلی با ایرباس برای خرید ۱۰۰ هواپیما قرارداد بسته‌اند که ایرباس تاکنون ۳ فروند از این هواپیما‌ها را تحویل داده و احتمالا تا پایان سال ۳ فروند دیگر نیز به شرکت‌های هواپیمایی تحویل دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه مذاکرات تیم دیپلماسی با کشور‌های اروپایی قطعا بر قرارداد این شرکت‌ها موثر است و در صورت توافق ایران با کشور‌های اروپایی و پایبندی‌ آنها به برجام شرکت‌های ایرباس و ای‌تی‌آر نیز به توافقات خود پایبند می‌مانند.

بدری تصریح کرد: قرار است پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه با حضور وزیر راه و مسوولان سازمان هواپیمایی آخرین وضعیت قرارداد با این شرکت‌های هواپیمایی بررسی شود.

منبع: تسنیم

ایران ایر پرچمدار تاخیر در پروازهای فروردین ماه

ایمن ترین ایرلاین های جهان را بشناسید/ 2017 ایمن ترین سال تاریخ هواپیمایی

اضافه شدن 2 فروند هواپیما جدید به ناوگان هوایی کشور

افزایش 100 تا 150 پروازی ترافیک هوایی کشور

ورود هواپیماهای ATR به ناوگان هوایی کشور

تحویل نخستین هواپیمای بوئینگ به ایران ایر در هفته های آینده

امضاء قرارداد میان ایران و بوئینگ برای خرید 60 فروند هواپیما

سومین ایرباس پسابرجامی امروز وارد خاک ایران می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی