پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 110

ورود نسل جدید ام وی ام 110 به بازار ایران

جذاب و مدرن   به نقل از مجله تخت گاز جمعیت زیاد و قیمت بالای بنزین در کلان شهرهای بزرگ جهان ، فرهنگ مصرف خودروهای کوچک شهری را با خودبه همراه داشته و از اواسط دهه 70 میلادی با افزایش قیمت سوخت و فراگیر شدن مصرف خودرو می توان نمونه های فراگیر از این خودروهای […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

جذاب و مدرن

 

به نقل از مجله تخت گاز

جمعیت زیاد و قیمت بالای بنزین در کلان شهرهای بزرگ جهان ، فرهنگ مصرف خودروهای کوچک شهری را با خودبه همراه داشته و از اواسط دهه 70 میلادی با افزایش قیمت سوخت و فراگیر شدن مصرف خودرو می توان نمونه های فراگیر از این خودروهای جذاب و دوست داشتنی مانند مینی ، فولکس بیتل ، فیات 500 و نمونه های بیشمار دیگر را دید که با تولید خود فرهنگ جدید و برگی جدید در تاریخ خودروسازی را رقم زدند.

در سالهای اخیر فرهنگ مصرف خودروهای کم مصرف  تنها به کلان شهر ها محدود نشده و در سایر شهرها نیز بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند تا از این گونه خودروها استفاده نمایند.

گسترش این دیدگاه و فرهنگ مصرف شرکتهای بزرگ خودروسازی را بر آن داشت تا با تولید خودروهای کوچک و کم مصرف شهری ،جذاب متنوع و قرار دادن مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی این بخش از بازار را به جذاب ترین بخش بازاربدل نمایند.

وضعیت بازار ایران :

 در سالهای گذشته با توجه به قیمت بسیار نازل سوخت در ایران ، این قبیل از خودروها بیشتر مورد توجه قشرخاصی از مصرف کنندگان قرار می گرفت که عمدتا بانوان ویا نسل جوان بودند. اما در سالهای اخیر با افزایش بیش از حد خودرو و مصرف آن و افزایش نسبی قیمت بنزین در بازار ایران ، طیف مصرف کننده این خودروها نیز به شدت افزایش یافت طوری که با توجه با آمار و ارقام فروش در سال گذشته نزدیک به 30 درصد بازار فروش خودرو در ایران متعلق به این قبیل خودروها بوده است.

تنوع مدلی این قبیل محصولات در بازار ایران در مقایسه با سایر کشورها بسیار کم می باشد ، مدرنترین محصول این بخش بازار ایران در ابتدا دوو ماتیز بود که حضور موفقی را در بازار ایران تجربه کرد و بعد از آن خودروی ام وی ام 110 ادامه دهنده راه آن در کنار پراید به عنوان خودرویی عام و سنتی بازار بوده است.

ام وی ام  110

 داستان ام وی ام 110 در بازار ایران :

ام وی ام اولین محصول خود را در سال 1384 و با نام  ام وی ام  110 به عنوان کم مصرف ترین خودروی داخلی راهی بازار نمودو توانست به سرعت جای خود را در میان خریداران باز نماید.ام وی ام 110 که در بازارهای جهانی افتخارات زیادی را با خود به همراه داشت انتخاب به عنوان یکی از بهترین خودروهای کم مصرف و مطمئن در بازار های بین المللی، اهداء چندین جایزه به عنوان خودرویی با موتور پاک و فروش موفق در بازار برزیل و سایر بازارهای بین المللی همگی دست به دست هم داد تا روز به روز بر اعتماد به این محصول با تکیه بر تلاش و سرعت در بهبود کیفیت و فن آوری افزوده گردد.

اخیرا این خودرو از سوی سازمان ISQI به عنوان با کیفیت ترین خودروی سگمنت خود در بازار شناخته شده و بیشترین رضایت خریداران این سگمنت را بعد از مدتها کارکرد دارا می باشد.

ام وی ام 110 S جدید: جذاب و نوگرا با طراحی ایتالیایی

 دنیای جدید را باید دنیای تغییرات نامید و برندگان کسانی هستند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، بیشترین تغییرات را ایجاد نمایند و در این راه از تجربیات دیگران با مدیریت صحیح بهره مند گردند. این خودرو قرار است در بازار داخلی به صورت بنزینی و برقی برای اولین بار عرضه گردد که اخیرا مدل برقی آن نیزنمایش داده شد و مورد توجه و استقبال فراوان قرار گرفت و قرار است مدل جدید با پسوند اس عرضه گردد که نشان ازاسپورت بودن این محصول دارد. این بار با مشارکت استدیو طراحی تورین ایتالیا ، مدل جدید 110 شکل گرفت و خودرویی زیبا با شخصیت مستقل پدیدآمد. سبک طراحی خودرو بیانگر سبکی جدید و القاء کننده حس زندگی و سرشار از شادی می باشد. و آنرا بدل به گزینه ایی ایده آل برای اقشار مختلف جامعه با سبکهای متفاوت می نماید. طراحی قسمت نمای جلویی خودرو به درستی این حس را نشان می دهد.

در طراحی جانبی خودرو ، طراحی جانبی و دستگیره ها به شکلی ماهرانه انجام شده و القاء گر حسی مدرن و تسهیل کننده در استفاده می باشد. استفاده از شیشه پانورامیک عقب به این خودرو چهره ایی جذاب و زیبا و خاص بخشیده است.با وارد شدن به فضای داخلی با فضایی بسیار دلباز و فراتر از انتظار خود روبرو می گردید که نشان دهنده توجه طراحان خودرو به ارگونومی و آسایش سرنشینان می باشد ، پارامتر مهمی که در اکثر خودروهای این سگمنت مورد توجه قرار نمی گیرد اما این خودروی جذاب در این امر سخاوتمندانه از میهمانان خود پذیرایی می کند.

طراحی خودرو نسبت به نسل قبلی کاملا متحول شده و حالتی لوکس تر و شکیل تر به خود گرفته است . کیفیت خودرو نیزرشد چشمگیری کرده و در حد خودروهای گرانتر می باشد.در قلب این خودروی دوست داشتنی یک موتور 1 لیتری قرار دارد که قادر به تولید 70 اسب بخار می باشد که با توجه به حجم موتور این قدرت ، بسیار مناسب می باشد.و نشان از یک موتور مدرن ، کم مصرف و پر بازده می باشد.از لحاظ امنیتی نیز مجهز به 2 ایربگ می باشد ، سیستم ترمز ای بی اس به همراه ایی بی دی می باشد که آنرا بدل به خودرویی با استانداردهای روز ایمنی می نماید.

آینه ها و شیشه های این خودرو برقی و مجهز به سیستم پاور ویندوز می باشد که در کنار آن آپشن های متنوع دیگر نیز عرضه گردیده است.

مدل جدید ام وی ام توانسته در مدت کمتر از 1 سال اززمان عرضه به فروش بسیار موفقی در بازارهای جهانی دست یابد و آنرا بدل به خودرویی بی رقیب نماید.

زمان عرضه و قیمت :

با توجه به اعلام شرکت مدیران خودرو این محصول جذاب به زودی وارد بازار خواهد گردید که شرایط فروش آن از سوی سازنده اعلام خواهد گشت.

قیمت آن نیز کمتر از 30 میلیون تومان خواهد بود ، با توجه به ظاهر زیبا ، جذاب و مدرن خود و مشخصات فنی مناسب می تواند در این بازار خاص و بی رقیب باشد و فروش خوبی را در این سگمنت پر تقاضا تجربه نماید.این خودرو می تواند طیف وسیعی از مشتریان نو گرا و جوان را که خواهان خرید خودرویی مناسب و به روز ، شیک و زیبا با کاربردهای متعدد هستند را جذب نماید ، چراکه دقیقا متناسب با سبک زندگی مدرن طراحی گردیده و از حالا می توان موفقیت آن را در بازارپیش بینی نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • آرش | 15/11/1394 در 06:54

    با سلام من این خودرو رو خریداری کردم علیرغم اینکه همه می گفتند کمی گرونه ولی بسیار ایدال و همراه با امکانات زیاد و به روزیه . امیدوارم دوستان دیگه هم متوجه تفاوت این خودرو با خودروهای ایرانی بشند .

  • علی | 20/11/1394 در 17:42

    دوستان سلام کسی میدونه اپشن های کسری کامفورت را کجا نصب میکنند سانسور عقب گرمکن عقب برف پاک کن عقب رینگ آلومینیومی آینه برقی

    • سیدابراهیم | 30/09/1395 در 13:28

      خود نمایندگی انجام.میده
      آپشن ها و قیمت ها توی نمایندگی ها هست میتونید برید ببینید

  • حامد | 06/12/1394 در 07:03

    با سلام آقایان و خانمهای محترم لطفا ندونسته نظر ندهید ماشاالله با سواد هسید کافی تو گوگل بزنید CHERY NEW QQ ببیند جزوء بهترین برنده چری و به دلار آمریکا 23 میلیون و تو بعضی کشورها که بهای بنزینشون بالاست تا 49 میلیون فروش میشه بعد عکسای باز شده تو گوگل با حوصله بگرید تا عکس تست تصادف این ماشین رو ببینید تا چشماتون در بیاد و باور نکردنی این به اصطلاح جاروبرقی که میگید چقدر محکم در ضمن فراموش نکنید 110 با NWE QQ فرق میکنه و قابله قیاس نیست اسم اصلی این ماشین NWE QQ است و دسته های عقب برای درست کردن حرف Q به شیشه وصل شده اما داخل ایران بهش میگن 110s که اشتباه مصرف سوختش در مقایسه با گاز تقریبا یکی در میاد که بخاطر خشک کار کردن ماشین هنگام استفاده از گاز و امنیت کم قابل تحموله و بعد از چهار سال که طوفان قیمت بنزین بلند شد و بطبع افزایش قیمت گاز اون موقع سلام میرسون منم اسم نوشتم و راضی هستم.

کیوسک مطبوعاتی